مرگ دردناک امیرحسین و آرمان 2 پسر مدرسه ای کمر مادر و پدرشان را شکست + عکس

به گزارش رکنا، صبح سه‌شنبه مأموران کلانتری 156 افسریه در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ پسری 10 ساله به‌نام امیرحسین در یکی از بیمارستان‌های پایتخت خبر دادند. خاله امیرحسین درباره این ماجرا گفت: ساعت 7:30 دقیقه صبح روز 16 دی امیرحسین مثل همیشه به مدرسه‌‌اش در محدوده مشیریه رفت. ساعت 12:15 بود که از مدرسه با مادرامیرحسین تماس گرفتند و مدعی شدند که وی در مدرسه خوابیده است.

از آنجایی که مادر امیرحسین ابتدا باید پسر کوچکش را نزد یکی از بستگان می‌گذاشت و بعد به مدرسه می‌رفت و این کار زمان بر بود از خواهر کوچکترمان خواست تا به‌دنبال امیرحسین برود. او ادامه داد: زمانی که او به مدرسه رسید امیرحسین را دید که خوابیده و از دهانش کف بیرون آمده است.

بلافاصله به خواهرم خبر داد و زمانی که خواهرم به مدرسه رسید به کمک مدیر و معاون او را به درمانگاه نزدیک مدرسه می‌برند که پزشک درمانگاه می‌گوید بچه در کماست و باید او را هر چه سریع‌تر به بیمارستان منتقل کنید.

امیرحسین را به بیمارستان می‌برند و همان موقع سی پی آر می‌شود. دکتر می‌گوید بچه مرگ مغزی شده با این حال تمام تلاش خودمان را می‌کنیم. 3 روز بعد مرگ مغزی امیرحسین تأیید شد و ساعت 8:30 دقیقه صبح 25 دی هم فوت کرد. خاله امیرحسین در رابطه با علت این حادثه گفت: زنگ تفریح اول، دو تا از دانش‌آموزان کلاس ششم موقعی که او خواسته بود از بوفه مدرسه خرید کند با او درگیر می‌شوند.

یکی از بچه‌ها او را هل می‌دهد و سرش به بوفه می‌خورد. امیرحسین زمانی که به کـــــــــــــــــــلاس برمی گردد دچار حالت تهوع شده در کلاس به همکلاسی‌هایش می‌گوید که کتک خورده و به مامانم زنگ بزنید. اما کسی به او توجه نمی‌کند و به معلمش می‌گوید که خوابم می‌آید، معلم هم می‌گوید لابد دیشب دیر خوابیدی. امیرحسین هم کاپشنش را زیر سرش می‌گذارد و روی صندلی مدرسه می‌خوابد. ساعت مدرسه که تمام می‌شود معلم او را صدا می‌زند و چون جوابی نمی‌شنود با کمک پرسنل مدرسه او را از کلاس به طبقه پایین منتقل می‌کنند و با مادرش تماس می‌گیرند ولی نمی‌گویند که چه اتفاقی رخ داده است.زن جوان ادامه داد: دکتر به ما گفت ضربه‌ای که به سر امیرحسین خورده کشنده نبوده و اگر او را همان موقع به بیمارستان منتقل کرده بودند او زنده می‌ماند. ما از مدیر و معاون و معلم امیرحسین شکایت داریم و قصور آنها در انتقال او به دکتر و خبر ندادن به خانواده‌اش باعث این اتفاق شده است.بازپرس جنایی تهران دستور بررسی دوربین‌های مداربسته مدرسه و تحقیق از کادر آموزشی و دانش‌آموزان را صادر کرد.

دومین حادثه

صبح سه‌شنبه مأموران کلانتری 109 بهارستان در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ پسر 8 ساله‌ای به‌نام آرمان در بیمارستان خبر دادند. بررسی‌ها نشان می‌داد که آرمان نیز مانند امیرحسین در مدرسه‌ای در خرمدشت کرج درحال بازی بوده که با یکی از بچه‌ها دعوایش شده و به سرش ضربه خورده بود. آرمان برای درمان به بیمارستانی در تهران منتقل می‌شود اما او نیز تسلیم مرگ شد.

بازپرس جنایی باتوجه به اینکه آرمان در مدرسه‌ای در کرج دچار حادثه شده بود، با قرار عدم صلاحیت پرونده را به کرج ارجاع داد. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

مرجان همایونی

کدخبر: 452609 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟