جزئیات سقوط هواپیمای در فردیس کرج از زبان سردار محمدیان + عکس های جدید و فیلم
حجم ویدیو: 3.74M | مدت زمان ویدیو: 00:00:36

سردار عباسعلی محمدیان

به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار عباسعلی محمدیان رییس پلیس استان البرز که همراه با 2 گروهان به محل سقوط هواپیمای بوئینگ 707 اعزام شده است به رکنا گفت: صبح امروز هواپیمای بوئینگ 707 با 10 خدمه و محموله گوشت در کنار پادگان نظامی سپاه و نزدیکی بیمارستان شریعتی فردیس کرج که منطقه‌ای ویلایی نشین است سقوط کرد.

وی افزود: همه سرنشینان هواپیمای بوئینگ 707 که 10 نفر اعلام شده اند در این حادثه کشته شده شده‌ و و تیم های امدادی و پلیس و کارشناسان به محل حادثه اعزام شده‌اند.

گفتنی است، هواپیمای باری۷۰۷ از بیشکک قرقیزستان به سمت فرودگاه پیام در حال حرکت بوده که خلبان به اشتباه در فرودگاه فتح کرج قصد فرود داشته که خلبان نتوانسته هواپیما را کنترل کند و از انتهای باند خارج شده و به دیواره فرودگاه برخورد کرده و پس از آن به شهرک مسکونی برخورد می‌کند.

چندى پیش نیز یک هواپیماى خطوط هوایى ایران بجاى فرود در فرودگاه پیام اشتباهاً در فرودگاه فتح کرج اقدام به فرود کرده بود و اگر در آخرین لحظات متوجه اشتباه خود نمى شد، فاجعه مرگباری رخ می‌داد.

این هواپیما نیز که محموله گوشت داشته یک هواپیماى بوئینگ٧٠٧ نیز اشتباهاً در فرودگاه پیام فرود نیامد و در هنگام فرود اشتباه در فرودگاه فتح، از انتهاى باند خارج شد و پس از برخورد به ساختمانها آتش گرفت.

گفته مى شود این هواپیما حامل محموله گوشت از قرقیزستان به ایران بوده است.

کارشناسان بررسى سانحه در نزدیکى محل سانحه هستند.

دقایقی پیش اعلام شد که این هواپیما 16 سرنشین داشت و تنها کسی که در این حادثه زنده مانده مهندس پرواز است.

تا این لحظه پیکر هفت فوت شده از هواپیما خارج شد و کارشناسان در پی یافتن بقیه اجساد هستند.

photo_2019-01-14_17-43-20

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حادثه بوئینگ 707

حادثه بوئینگ 707

حادثه بوئینگ 707

حادثه بوئینگ 707

حادثه بوئینگ 707

31311

 

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 451889 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟