دزدها از این دوربین می ترسند!+ عکس

یک شرکت امنیتی سیستمی ساخته که با استفاده از دوربین های مجهز به هوش مصنوعی، هرگونه سرقت و ورود غیرقانونی را به خانه پیش بینی می کند.

به گزارش  دیجیتال ترندز، شرکت Deep Sentinel یک استارت آپ کالیفرنیایی است که سیستم نظارتی خود را در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی به نمایش می گذارد. این سیستم دوربین های امنیتی مجهز به هوش مصنوعی دارد.

بخشی از سیستم این شرکت کاملا استاندارد است. Deep Sentine از دوربین های امنیتی متصل به یکدیگر برای نظارت بر خانه استفاده می کند. سیستم اصلی شامل ۳ دوربین ۱۰۸۰ پیکسلیHD با قابلیت دید در شب است. این بخش یک مرکز هوشمند است که تمام دوربین ها را به یکدیگر متصل می کند.

سیستم این شرکت با رصد هرگونه فعالیتی در اطراف خانه و استفاده از هوش مصنوعی می تواند شرایطی را پیش بینی کند که به سرقت، ورود غیر قانونی، دزدی و خطرات احتمالی دیگر منجر می شود.

هوش مصنوعی نوعی محیط مجازی اطراف خانه ایجاد می کند و با رصد هرگونه فعالیت اطراف خانه و پیام های هشدار جعلی فقط در صورت لزوم به کاربر هشدار می دهد. این سیستم در حقیقت با پیش بینی هر گونه رویداد ناخوشایند قبل از وقوع از خانه کاربر محافظت می کند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 450354 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟