اتاق خواب زوج تهرانی عامل اعزام آتش نشانان به محله تهرانسر+ تصاویر

به گزارش گروه حوادث رکنا: ساعت 14:35 دقیقه روز گذشته در پی تماس ساکنین یک ساختمان مسکونی با ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران مبنی بر مشاهده دود از یک منزل مسکونی، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران نیروهای عملیات ایستگاه 104 را به تهرانسر، خیابان رجائی جنوبی، کوچه نهم اعزام کرد.

آتش خفته در اتاق خواب بیدار شد

به گفته عباس قاسمی فرمانده ایستگاه 104، درزمان رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد که از قسمت کانال کولر یک واحد مسکونی در طبقه دوم یک ساختمان 4 طبقه دو واحدی، دود زیادی به بیرون زبانه می کشید.

آتش خفته در اتاق خواب بیدار شد

وی با اشاره به بررسی های اولیه آتش نشانان و عدم وجود محبوسین احتمالی در ساختمان افزود:

نیروهای عملیات بلافاصله با قطع جریان برق و گاز محل حادثه، در حضور عوامل انتظامی درب واحد مسکونی را باز کردند و با کشیدن یک رشته لوله آبدهی، اتاق خواب این واحد مسکونی را که دچار آتش سوزی شده بود، قبل ازسرایت به اطراف مهار و خاموش کردند.

آتش خفته در اتاق خواب بیدار شد

فرمانده ایستگاه 104 تصریح کرد: آتش نشانان با استفاده از فن های فشار مثبت، دود ناشی از این آتش سوزی را تخلیه کرده و با ارائه تذکرات ایمنی به ساکنین و تحویل محل به عوامل انتظامی، ماموریت خود را پایان دادند.

آتش خفته در اتاق خواب بیدار شد

گفتنی است: علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان منطقه چهار عملیات دردست بررسی است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 449941 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟