به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی منطقه کاشان در این باره اظهار کرد: در حادثه Incident اول که در ساعت ۹:۲۵ دقیقه صبح هفتم دی ماه در کیلومتر ۱۰ جاده مرنجاب رخ داد در اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سوزوکی پنج سرنشین آن که شامل دو مرد و سه زن بودند و دچار مصدومیت های متعدد شده بودند توسط سه دستگاه آمبولانس اورژانس آران و بیدگل پس از اقدامات درمانی مناسب به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.که حال یکی از مصدومین وخیم گزارش شده است.

دکتر حسین ریاحی افزود: در حادثه دوم که در ساعت ۹:۴۶ دقیقه دیروز و در حوالی کاروانسرای مرنجاب رخ داد واژگونی یک دستگاه پرادو چهار مصدوم بر جای گذاشت. مصدومین این حادثه نیز توسط دو دستگاه آمبولانس کاشان و هلال احمر به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند که حال مصدومین این حادثه رضایت بخش گزارش شده است.

وی افزود رانندگی در کویر ملاحظات خاصی دارد ولی در هفته های اخیر به علت جاده های نا ایمن، بی احتیاطی راننده ها و مناسب نبودن برخی خودروها برای رانندگی در این نوع جاده ها ، متاسفانه حوادث ترافیکی بخصوص واژگونی ها در این مسیر افزایش چشمگیری داشته است که بعضا نتایج ناگوار و غیرقابل جبرانی بوجود می آورد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 448158 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟