آتش گرفتن مرد 50 ساله در خیابان کشاورز+ عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، مجید گریوانی گفت: متاسفانه در محل حادثه مشخص شد که کانون حریق مرد 50 ساله بوده است،که از ناحیه دست و سر و صورت دچار آسیب شده بود.

وی ادامه داد: توصیه می شود که شهروندان در صورت مشاهده افرادی که دچار آتش سوزی شده اند،وی را از دویدن بازداشته و سعی نمایند با پتو،لباس مناسب و هر چیزی که بتواند آتش را خفه نماید،فرد را از سوختگی بیشتر نجات دهند.

این مقام مسئول درآتش نشانی بجنورد تصریح کرد: با رسیدن آتش به لباس افراد،آنها شروع به دویدن نموده که این مساله باعث رسیدن اکسیژن بیشتر به آتش شده و بیشتر اعضای بدن دچار آتش سوزی خواهد شد.

گریوانی ادامه داد: با پیچاندن لباس و پتو به فرد شعله ور شده،از رسیدن اکسیژن به آتش جلوگیری نموده و آتش بلافاصله فروکش و خاموش می شود.

مدیر عامل اتش نشانی در خصوص خطرات استفاده از بنزین نیز تاکید کرد: بنزین جزء مایعات سریع الاشتعال بوده وحتی بخارات آن در فضای باز قابلیت انفجار و آتش سوزی دارند و با رسیدن کوچکترین اصطکاک و جرقه شعله وری اتفاق می افتد.

در آتش سوزی صبح امروز در خیابان کشاورز بجنورد،مردی 50 ساله دچار سوختگی از ناحیه دست و سر و صورت شده که به مراکز درمانی انتقال پیدا کرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 447754 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟