عکس/ این مرد راننده اتوبوس مرگ دانشجویان علوم تحقیقات بود!

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا، روز نخست گفته شد این راننده پشت فرمان اتوبوس مرگ سکته کرده بود و علت حادثه نیز سکته راننده عنوان شد اما نه تنها دانشجویان نجات یافته گفتند راننده اتوبوس تا آخرین لحظه سعی در نجات آنها داشت بلکه پزشک قانونی نیز سکته راننده را تایید نکرد.

واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان علوم تحقیقات باعث مرگ 10 تن شد و 28 مصدوم قربانی این حادثه شدند که در تحقیقات خبرنگار رکنا مشخص شد حال 4 نفر از مصدومان وخیم است .

به گزارش رکنا، ظهر روز سه شنبه حادثه مرگبار تصادف اتوبوس دانشجویان علوم تحقیقات باعث شد خیلی از خانواده ها که فرزندانشان در این دانشگاه درس می خواندند نگران شوند و برخی از خانواده ها که در شهرستان زندگی می کننده سریعا با فرزندانشنان تماس گرفتند تا از حال آنها با خبر شوند.

اسامی ۱۸ نفر از مصدومان که در بیمارستان امام خمینی (ره) تحت مراقبت هستند، به شرح زیر است:

بهروز امیری    

ثنا عابدی  

فاطمه رحیمی   

محمد ابراهیمی فرد  

کامیار طاهری

کورش ثابت 

مهدی مغنیان

مینا نعمتی

سامان قضاوتی

کیارش اسدی

علیضا ولی محمد

فاطمه عبدالهی

ملکیا سادات افتخارعزیز

شکوه نعمتی

هدیه سپهر

محنا روزباشی

زهرا صفری

مرضیه محمودی

دانشجویان

اسامی و فوتی های دانشگاه علوم تحقیقات:

۱- نگار باب الحوائج

۲- سجاد پور احسان

۳- علی حسین زاده نوا

۴- رحمان عقل‌مند(راننده)

۵- احسان صفایی

۶- محمدجواد هوشنگی فر

۷- محمدعلی ابوالفتحی راد

۸- سارا ابوالفتحی راد

۹-نیلوفر رادمهر

10-محمدرضا فضیلتی نیا

علت حادثه اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات چه بود ؟

اتفاق هولناکی رخ داده است. خیلی ها نگران برخی ها اصلا در جریان نیستند و خیلی از مردم ایران غمگین، اما باز هم یک حادثه که همه دنبال مقصر آن هستند. دقایق نخست حادثه خبری درج شد که محتوای آن راننده به عنوان مقصر غیر عمد نشانه گرفته بود. ماجرا از این قرار است که یک رسانه اعلام کرد راننده حادثه هنگام رانندگی سکته قلبی کرده است و به این دلیل حادثه خونین تصادف رخ داده است. ساعتی دیگر رئیس اورژانس تهران اعلام کرد که موضوع سکته کردن یا نکردن راننده اتوبوس باید از سوی سازمان پزشکی قانونی اعلام شود و این خبر مورد تایید نیست.

بعد از این صحبت رئیس اورژانس جزییات تصادف مشخص شد؛ سردار مهماندار رییس پلیس راهور تهران بزرگ در این خصوص گفت که به دلیل اینکه بخش‌هایی از معابر دانشگاه در ارتفاعات با شیب تند قرار دارد، این اتوبوس از قسمت‌های شمالی به سمت جنوب در حرکت بوده که در انتهای مسیر در بخشی از راه از مسیر خارج می‌شود و وارد فضای سبز محوطه دانشگاه می‌شود، حدود 90 متر در فضای سبز قل می‌خورد و به دلیل اینکه در شیب تند قرار گرفته بود و پس از آن با پایه بتنی که تأسیسات آب از آن عبور می‌کرده برخورد کرده است، بخش عمده‌ای از اتوبوس از بین می‌رود و تنها انتهای اتوبوس باقی می‌ماند و دلیل افزایش تلفات را همین موضوع عنوان کرد که در آخر تاکید کرد که علت اصلی حادثه در دست بررسی است.

 در آخر مشخص شد این حادثه به خاطر بریدن ترمز اتفاق افتاده است که برخی از مصدومان گفتند که این اتوبوس روز قبل هم چنین مشکلی داشته است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اولین عکس از دانشجویان کشته شده در تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد علوم تحقیقات

 

 

کدخبر: 447682 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟