حجم ویدیو: 5.69M | مدت زمان ویدیو: 00:00:55

به گزارش رکنا، ویدئویی که به تازگی منتشر شده، فرود و سپس برخاستن آنی یک فروند هواپیمای مسافربری را در فرودگاه منچستر انگلیس حین وقوع طوفان Deirde به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که خلبان آماده فرود هواپیما روی باند فرودگاه می‌شود، وزش باد شدید موجب تکان‌های شدید هواپیما شده و خلبان را برای فرود دچار مشکل می‌کند.

این اتفاق غیرمنتظره موجب تغییر تصمیم خلبان برای فرود روی باند فرودگاه شد و او بلافاصله تصمیم به برخاستن از روی باند گرفت. این حادثه Incident روز شنبه رخ داد و این هواپیما که متعلق به هواپیمایی پرتغال بود، از شهر لیسبون به مقصد شهر منچستر پرواز کرده بود.

در حالی که برخی خلبان‌ها با وجود این هوای طوفانی در مرتبه نخست موفق به فرود در فرودگاه منچستر شدند اما برخی دیگر از خلبان حین فرود دچار مشکل شده و مجبور به برخاستن دوباره از روی باند فرودگاه شدند. در ویدئوی 10 دقیقه‌ای که تهیه شده، مشاهده می‌شود که دو فروند هواپیمای مسافربری متلق به کشور پرتغال و استرالیا حین فرود دچار مشکل می‌شوند. خلبانان هنگام قرار گرفتن در محدوده نزدیک فرودگاه و حین فرود با بادی که 33 نات سرعت داشت، مواجه شدند.

گفتنی است؛ وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که حدود دو هفته پیش نیز ویدئویی از فرود ناموفق یک فروند هواپیمای بوئینگ 777 امارات در فرودگاه نیوکاسل خبرساز شده بود. این هواپیما که از دوبی به نیوکاسل پرواز کرده بود، حین فرود روی باند فرودگاه در اثر طوفان شدید دیانا با مشکل روبرو شد و مجبور به برخاستن مجدد از روی باند فرودگاه شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 445493 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟