ابتکار آتش نشانان برای رهاسازی انگشتر تنگ از دست بیمار بیهوش+عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، عوامل بیمارستان لقمان حکیم طی تماس تلفنی با سامانه 125 برای خارج کردن انگشتر تنگ از دست بیمار درخواست کمک کرد که بلافاصله درساعت 11 صبح روز گذشته، با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان، آتش نشانان ایستگاه 52 آتش نشانی به این بیمارستان واقع در خیابان قزوین، خیابان مخصوص روانه شدند.

جمشید طالبی فرمانده نیروهای آتش نشانی اعزامی دراین خصوص اظهار داشت: یک حلقه انگشتر در انگشت دست مرد بیمار25 ساله ای که در بخش مسمومین این بیمارستان بستری و کاملا بیهوش بود، گیرکرده بود.

وی با اعلام این که این انگشتر موجب ایجاد مزاحمت برای ادامه درمان این شخص توسط پزشکان شده بود، تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی این ایستگاه به سرعت عملیات رهاسازی انگشتری را شروع کردند که با توجه به این که ممکن بود صدای دستگاه انگشتربر به هنگام برش انگشترباعث مزاحمت برای دیگربیماران شود به همین خاطر آتش نشانان، این انگشتر را که در انگشت کوچک دست راست وی گیر کرده بود با روش ابتکاری و همچنین با رعایت اصول ایمنی بیرون آوردند.

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: مرد بیمار درحالیکه همچنان بیهوش بود، پس از خارج شدن انگشتراز دستش دراختیار کادر پزشکی قرار گرفت تا درمان های لازم بر روی وی صورت پذیرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

ابتکار آتش نشانان

ابتکار آتش نشانان

ابتکار آتش نشانان

ابتکار آتش نشانان

ابتکار آتش نشانان

ابتکار آتش نشانان

ابتکار آتش نشانان

کدخبر: 445192 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟