حجم ویدیو: 2.60M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23

مسافر خشمگین

عمل خطرناک یک مسافر اتوبوس در چین چیزی نمانده بود، فاجعه سقوط Fall اتوبوس در ماه اکتبر را تکرار کند. این مسافر با حمله‌ور شدن به راننده و گرفتن فرمان اتوبوس نزدیک بود اتوبوس را به داخل یک رودخانه واژگون کند. بنابر گزارش رسانه‌های محلی چین این مسافر که به دلیل مصرف مشروبات الکلی حالت عادی نداشت، هنگامی که نتوانست در ایستگاه مورد نظرش پیاده شود، به راننده حمله‌ور شد.

در ویدئویی که منتشر شده، این مسافر خشمگین نشان داده می‌شود که به سمت راننده حمله کرده و با گرفتن فرمان اتوبوس موجب می‌شود اتوبوس به یک سمت جاده منحرف شود. در این ویدئو مشاهده می‌شود که اتوبوس در حالی که سرعت زیادی دارد، در کنار جاده متوقف می‌شود. خوشبختانه راننده اتوبوس با واکنش سریع خود اقدام به ترمز کرد و توانست اتوبوس را پیش از سقوط به داخل رودخانه متوقف کند.

علت سقوط اتوبوس

این حادثه Incident در حالی رخ می دهد که در ماه اکتبر نیز وقوع حادثه‌ای مشابه منجر به سقوط یک اتوبوس بین شهری به رودخانه یانگ تسه و کشته شدن 15 مسافر و راننده اتوبوس شده بود. در حالی که در ابتدا علت سقوط اتوبوس به داخل رودخانه مشخص نبود اما انتشار یک ویدئوی کوتاه نشان داد که علت سقوط اتوبوس حمله‌ور شدن یک مسافر به راننده و گرفتن فرمان بود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 445034 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟