211369_544

یک تاجر ویتنامی توجه زیادی از سوی سایت‌های رسانه‌های اجتماعی آسیا به واسطه‌ی علاقه اش به طلا جلب کرده است؛ همانطور که در این بخش مشاهده می‌کنید "نگوک فوک" ۳۶ ساله هر جایی که می‌رود از ۱۳ کیلو طلا برای خودش استفاده می‌کند، و همچنین ۵ بادیگارد با خود دارد تا کسی نتواند تلاشی برای دزدی theft و ربودن طلاهایش انجام دهد. هفته گذشته از فوک یک سری فیلم در یوتیوب منتشر و او سرخط خبر‌ها در ویتنام شد و چندین میلیون دیدگاه را دریافت کرد از آن زمان، عکس‌ها و فیلم‌های او، گردن بند طلایش، دست بند‌ها و انگشترهایش را بر روی رسانه‌های اجتماعی ویتنامی و حتی در چندین وب سایت در چین و تایلند پخش شد.

در حالی که برخی از مردم شک خودشان را در مورد واقعی بودن جواهراتش ابراز کردند,، اما بیشتر آن‌ها تعجب کردند که چطور می‌تواند با این همه وزن اضافه راه برود. این تاجر اعتراف کرد که به استفاده از این جواهرات عادت کرده است، اما ادعا می‌کند که ارزشش را دارد، چون طلا‌ها شانس و کامیابی او را افزایش داده است. انتقال آن‌ها با هم، خود را وزن می‌کنند و ارزش یک میلیارد و هشتصد میلیون دلار ویتنامی را دارند. نگوک فوک به ویتنام ریپورت گفت: طلا‌های خیلی بزرگ او ۵ کیلو زنجیر و پلاک است، ۲ دستبند بزرگ که هرکدام ۵ کیلو هستند، چهار انگشتر ۵۰۰ گرمی و یک کمربند طلا و همه این‌ها باهم ۱۳ کیلو هستند و تقریبا ۱۳ میلیارد دونگ ویتنام می‌ارزد (۵۵۰.۰۰۰$).

این تاجر جوان پس از اینکه یک مشاور فنگ شویی به او گفت که جواهرات و طلا شانس او را افزایش خواهد داد، او شروع به سفارش دادن جواهرات طلایی بزرگی کرد. او ابتدا زنجیر طلا و پلاک بزرگی را که یک اسب بال دار به همراه داشت، سفارش داد,، اما بعدا به این نتیجه رسید که طلا بیشتر به معنای شانس بیشتر است، به همین دلیل قطعات دیگری هم اضافه کرد و اینجا متوقف نشد.

فوک اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد که یک کلاه و پیراهن طلای سفارشی و نیز با تمام لوازم فعلی خود را سفارش دهد. حمل کردن ۱۳ کیلو طلا بسیار دشوار است و او اعتراف کرد که در ابتدا بسیار سخت بوده است. خیلی سریع آن‌ها را می‌اندازد و وقتی خیلی ناراحت شود آن‌ها را برمی دارد,، اما به آن‌ها عادت کرده است.

زنجیر و مدال سنگین به او بیش‌ترین دردسر را داده است,، زیرا گردنش به خاطر وزن اضافی درد گرفته است. او در یک نقطه توقف کرد و به دیدن پزشک Doctor رفت، زیرا دردش تمام نمی‌شد. پزشک وقتی گفت که دردش ناشی از زنجیر و مدال طلای سنگین است، دیوانه است، برگشت و جواهرات خود را پوشید و پزشکش مقداری دارو برایش تجویز کرد.

او که به دنبال نام یک باشگاه کاراوکه لوکس در شهر هو چی مین بود، در خانواده‌ای فقیر بزرگ شده بود,، اما با خرید و فروش نفت ثروت خود را به دست آورد. او ادعا می‌کند که با یک بشکه شروع به کار کرده است,، اما انتظار افزایش شدید قیمت را داشته است و از خانواده و دوستانش برای خرید نفت ارزان قیمت و فروش آن زمانی که قیمت به اندازه کافی بالا برود، پول قرض گرفت.

قمار او به بهای نفت پرداخت شد,، زیرا قیمت نفت از هزار و هشتصد و شصت و هفت هزار و هفتصد هزار دلار افزایش یافت و به قدر کافی پول در آورد تا تجارت پر سود خودش را آغاز کند.

قدم زدن با ۱۳ کیلوگرم طلا، عاقلانه‌ترین کاری نیست که یک نفر می‌تواند انجام دهد و او از خطرات آن آگاه است، به همین دلیل است که هر وقت که با این‌ها بیرون می‌رود، همیشه ۵ محافظ شخصی دارد.

او به تازگی در جایگاه بازی فوتبال بین ویتنام و فیلیپین، دیده شد و محافظان او هر زمان که خطری را احساس می‌کردند، توجهات خود را بیشتر به سمت تمام جواهرات او نگه می‌داشتند. "فوک" می‌داند که همه افراد استطاعت استخدام چند محافظ را ندارند، بنابراین توصیه می‌کند که مردم از او پیروی نکنند. اعتیاد به طلا، او را یک فرد مشهور کرده است، و به نظر می‌رسد که او از هر دقیقه اش لذت می‌برد,، زیرا او مصاحبه‌ها را در داخل خانه اش انجام می‌دهد و حتی به پذیرفتن افراد در خانه خودش برای نشان دادن مجموعه ارزشمند و نوشیدنی‌های گران قیمتش ادامه می‌دهد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 444333 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟