مرگ یک ساروی در حادثه آتش سوزی منزل

به گزارش رکنا، حسن نژاد رئیس ایستگاه ۴ آتش نشانی ساری گفت: یک مورد آتش‌سوزی منزل مسکونی در جاده دریا روستای کوی خیل به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه یک و ۴ به محل اعزام شدند.

وی افزود: آتش سوزی در منزل مسکونی در طبقه همکف رخ داد و در لحظه رسیدن آتش نشانان آتش در این واحد کاملا شعله ور بوده و دود غلیظی هم اطراف آن را فرا گرفته بود.

حسن نژاد گفت: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که یکی از ساکنین در منزل بوده و آتش نشانان در قالب دو تیم همزمان با خاموش کردن آتش و در حین عملیات جستجو و نجات با جسد سوخته فرد حدوداً ۵۷ ساله مواجه شدند که مرگ وی نیز به تایید عوامل اورژانس رسید.

رئیس ایستگاه ۴ آتش نشانی ساری افزود: با تلاش آتش نشانان حریق بطور کامل اطفا شد و آتش نشانان ضمن ایمن سازی محیط محل حادثه Incident را تحویل عوامل نیروی انتظامی دادند.

وی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه در حال بررسی علت دقیق حادثه هستند، گفت: در این عملیات عوامل اورژانس، نیروی انتظامی، قاضی Judge کشیک، پزشکی قانونی، سازمان آرامستان و آتش نشانان ساری مشارکت داشتند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 443142 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟