مادر فداکار پسر معلولش را تا دانشگاه به دوش می‌کشد +تصاویر

هریدوی سارکا هجده ساله جوان بنگلادشی معلولی است که مادرش سیما سارکار او را همه جا به دوش می‌کشد و با خود می‌برد. چند روز پیش تصویری تاثیرگذار از هریدوی که در آغوش مادرش برای شرکت در امتحان به دانشگاه می‌رفت توجه کاربران را به خود جلب کرد و تحسین آن‌ها را برانگیخت.

بنا بر اعلام بی بی سی مادر این جوان می‌گوید:همینکه پسرم در دانشگاه داکا تحصیل کند برایم کافی بوده و همه نگرانی من سر و سامان گرفتن او قبل از مرگ من است. این جوان معلول قادر به حرف زدن هم نیست و برای انجام تمامی کارهایش به کمک مادرش نیازمند است. مادر هریدوی در ادامه صحبتهایش به این موضوع اشاره می‌کند که در کل دوران مدرسه پسرش، ساعت پنج صبح برای انجام کار‌های او از خواب بیدار می‌شده تا کنارش در کلاس حضور پیدا کند.

مادر پرتلاش همچنین به مشکلات اقتصادی‌شان اشاره می‌کند که این شرایط را برایشان سخت‌تر کرده است، اما با تمام دشواری‌ها هیچگاه اجازه نداده پسرش ناراحت شود یا احساس کند باری بر روی دوش والدینش است. به گفته او بیشتر ساختمان‌های دانشگاه امکانات تردد برای افراد معلول را ندارند و مجبور به کول کردن پسرش خواهد بود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

210056_188

210057_129

کدخبر: 442336 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟