چاه مرموزی که توسط فضایی‌ها ساخته شده است! / این چاه انتها ندارد + عکس

در مناطق وحشی ایالت واشنگتن، چاهی وجود دارد که به چاه شیطان Evil معروف است. هر چند این پدیده جغرافیایی عجیب سال ها و حتی قرن ها در این منطقه است اما از سال 1997 خبرنگار روزنامه محلی با انتشار گزارشی عجیب از این چاه، آن را به مردم دنیا شناساند. این چاه در داخل ملکی قدیمی قرار دارد و با نزدیک شدن به آن ترس و دلهره عجیبی مردم را فرا می گیرد.

حیوانات هم به هیچ وجه نزدیک آن نمی شوند. ساکنان این منطقه و صاحب آن در سال 1997 ادعا کردند که این چاه عجیب در منطقه «ماناستاش ریج» انتها ندارد و آن ها سال هاست که همه وسیله های دست دوم و کهنه خود از قبیل یخچال و تلویزیون و حتی لاشه حیوانات را به درون آن می اندازند اما هیچ صدایی از برخورد آن لوازم با کف زمین نشنیده اند.

«میل واترز» مالک این چاه که برایش سوال به وجود آمده بود که چرا چاه پر نمی شود، در تابستان سال 1996 تصمیم گرفت تا عمق چاه را اندازه بگیرد. او که یک ماهی گیر کارکشته بود، یک قلاب ماهی گیری با نخ بسیار بلند داشت. یک روز به دهانه چاه رفت، یک وزنه به سر قلاب آویخت و آن را به داخل چاه هدایت کرد. وقتی نخ هر قرقره تمام می شد، قرقره جدیدی به انتهای آن گره می زد و به کار خود ادامه می داد، اما قرقره ها تمام شد و نخ قلاب به انتهای چاه نرسید. او که هجده قرقره را به هم وصل کرده بود، نتیجه گرفت عمق چاه بیشتر از 24 کیلومتر است! در آن جا بود که او متوجه شد با پدیده ای عجیب و اسرارآمیز رو به رو است.

ساکنان منطقه اعتقاد داشتند که این چاه را فرازمینی ها ایجاد کرده اند و راه ارتباطی آن ها با زمین است. مصاحبه و گزارش واترز مثل بمب در تمام آمریکا صدا کرد و به سرعت گروهی از سربازان ارتش آمریکا برای بررسی منطقه به ملک او آمدند. کمی بعد این منطقه عجیب در دست ارتش آمریکا قرار گرفت و حتی صاحبش هم حق ورود به آن را نداشت.

روز ۲۸ ژوئن سال ۲۰۱۱ نامه ای از واترز به صورت آن لاین منتشر شد که تاکید می کرد تمام حرف هایش درباره چاه شیطان و اتفاقات آن عین حقیقت بوده است، ولی دولت آمریکا دوست نداشت حرفی از آن زده شود. این داستان هنوز هم به صورت رازی سر به مهر باقی مانده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

9022013_776

کدخبر: 441013 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟