حجم ویدیو: 6.40M | مدت زمان ویدیو: 00:01:04

 تورنمنت بسکتبال دبیرستان " آلتون" در ایالت ایلینویز آمریکا به درگیری فیزیکی شدید بازیکنان دو تیم بسکتبال این دبیرستان و دبیرستان ریورویو گاردن انجامید. در این حادثه Incident که روز جمعه رخ داد بازیکنان دو تیم پس پرتاب داور بر روی زمین با یکدیگر نیز شدیدا درگیر شدند.

در ویدئویی که توسط گزارشگر این مسابقه بسکتبال "جان هاگ" تهیه شده است بازیکنان دو تیم را در حالی که با مشت و لگد با جان یکدیگر افتاده اند نشان می دهد. در این ویدئو صدای گوینده سالن بسکتبال شنیده می شود که از می گوید : " همه بچه ها لطفا روی صندلی خود بنشینید. خانم ها و آقایان، لطفا به این درگیری وارد نشوید."

این درگیری در کوارتر سوم و زمانی که تیم آلتون با نتیجه 64 بر 43 از حریف خود پیش بود رخ داد که در این درگیری داور مسابقه روی زمین پرتاب و زیر دست و پای بازیکنان دو تیم گرفتار شد. سرانجام مسئولان دبیرستان موفق به کنترل این درگیری شدند و بازیکنان هر دو تیم به اتاق های خود هدایت شدند. در حالی که هنزوز علت دقیق درگیری بازیکنان این دو تیم مشخص نشده است اما تلگراف گزارش داد که علت درگیری دو خطای تکنیکی روی یکی از بازیکنان تیم ریورویو گاردن بوده است.

گفتنی است؛ در پایان این بازی نیمه کاره ماند و قرار است بازیکنان هر دو تیم به دلیل شرکت در درگیری مورد تنبیه قرار گیرند. تحقیقات در مورد این حادثه ادامه دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 440878 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟