به گزارش رکنا، سیدجلال ملکی در این باره گفت: وقوع حادثه Incident گاز گرفتگی در ساعت ۲۲:۵۴ شب گذشته به ساملانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان یک ایستگاه به محل حادثه واقع در خیابان ایران اعزام کرد.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه بود، گفت: با حضور آتش نشانان در طبقه اول این ساختمان مشاهده شد که زوج جوانی به همراه کودک سه ماهه‌شان دچار گازگرفتگی شده و در وضعیتی کاملا بی حال در کف واحد مسکونی به روی زمین افتاده‌اند.

ملکی با اشاره به اقدامات آتش نشانان برای نجات این افراد گفت: متاسفانه مرد ۳۲ ساله با تایید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بود و زن جوان و کودک سه ماهه‌اش نیز در حالی که وضعیت نامناسبی داشتند از سوی عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

ملکی با بیان اینکه علت قطعی مرگ از سوی پزشکی قانونی بررسی و اعلام خواهد شد، گفت: اما شواهد و آنچه که از سوی کارشناسان آتش نشانی مشاهده شد این است که دودکش معیوب دستگاه پکیج سبب انتشار گازهای سمی و گازگرفتگی اعضای این خانواده شده است.

وی اضافه کرد: آتش نشان پس از ایمن سازی محل در ساعت ۱:۱۵ بامداد امروز به عملیات خود خاتمه دادند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 437483 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟