سانحه رانندگی مرگبار در محورشاهین دژ-تکاب+ عکس

سروان بابک رضانژاد فرمانده پلیس راه شاهین دژ- تکاب گفت: این سانحه رانندگی صبح امروز در یک کیلومتری جاده شاهین دژ- تکاب و حوالی پیچ «حاج قاسم» بر اثر برخورد شدید یک دستگاه سواری پژو 206 با یک دستگاه سواری پراید روی داد.

وی بیان کرد: در این حادثه رانندگی، راننده خودرو پراید به علت شدت جراحت های وارده در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد و راننده پژو 206 نیز دچار جراحت شد.سروان رضانژاد علت این سانحه رانندگی را بی احتیاطی و تجاوز به چپ راننده سواری پژو 206 اعلام کرد.

فرمانده پلیس راه شاهین دژ- تکاب با بیان اینکه این خودروها به جز رانندگان سرنشین دیگری نداشتند، ادامه داد: محل سانحه رانندگی امروز با علایم و تابلوهای هشدار دهنده به عنوان نقطه حادثه خیز و پر تصادف آشکار شده است.

سروان رضانژاد افزود: رانندگان خودروها و وسایل نقلیه در هنگام رانندگی به علایم هشداردهنده در پیچ ها و نقاط حادثه خیز به ویژه در ورودی جاده ها به شهر توجه کرده و با احتیاط بیشتر و سرعت کمتری تردد کنند.

شاهین دژ در جنوب آذربایجان غربی و در فاصله 85 کیلومتری تکاب واقع شده است.

راه دسترسی این 2 شهرستان سخت گذر بوده و دارای گردنه ها و پیچ های خطرناکی به خصوص در مناطق سانجود، مایین بلاغ و ساروق است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 436759 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟