حجم ویدیو: 3.11M | مدت زمان ویدیو: 00:00:32

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است شجاعت یک فروشنده اهل انگلیس را در مواجهه با سه سارق مسلح به تصویر می کشد. " سلیاح واسانتان" موفق شد این سه سارق مسلح به سلاح سرد را که کارد آشپزخانه و زنجیر در دست داشتند پس از ورود به فروشگاه ناکام بگذارد.
در ویدئویی که منتشر شده است نشان می دهد که این فروشنده جوان با استفاده از دسته چوبی یک جارو موفق می شود هر سه سارق از فروشگاه فراری دهد. در این ویدئو مشاهده می شود او با کوبیدن جارو به سر و صورت سارقان مانع اجرای نقشه سرقت Stealing آنها از فروشگاه می شود.
در ادامه سارقان که با مقاومت جانانه این جوان غافلگیر شده بودند چاره ای جز فرار Escape نیافتند و با سوار شدن بر دوچرخه از محل گریختند.
آقای واسانتان که 42 سال دارد و اهل بیرمنگهام انگلیس است در این باره گفت : " در لحظه ای که سارقان وارد فروشگاه شدند پسرم نیز در آنجا حضور داشت و تمام تلاش من این بود که از او مراقبت کنم. من حدود 7 ماه است در این فروشگاه مشغول بکار کردم و با سارقان بسیاری مواجه شدم. قصدم این بود که آنها را از فروشگاه بیرون کنم. بنابراین جارو را برداشتم و با آن به سارقان حمله ور شدم. من ویدئویی را که توسط دوربین مدار بسته فروشگاه تهیه شده در اختیار پلیس Police قرار دادم و امیدورام آنها بتوانند سارقان را شناسایی کنند. با انتشار ویدئو طی این چند روز بازخوردهای مثبتی را از شهروندان دریافت کردم و از همه آنها تشکر می کنم."
پلیس بیرمنگهام با انتشار این ویدئو از شهروندان خواسته تا در شناسایی این سه سارق به آنها کمک کنند. پلیس این سرقت را ادامه سرقت های دیگری می داند که طی چند روز گذشته گزارش شده است. در نخستین مورد در ساعت 10.50 دقیقه صبح تاریخ 1 نوامبر دو سارق با تهدید یک زن 40 ساله اقدام به ربودن خودروی او کردند. در مورد دیگر نیز سارقان نقاب دار وارد یک فروشگاه شدند و مقادیری پول نقد و همچنین چند جعبه سیگار را به سرقت بردند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 435829 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟