حجم ویدیو: 4.81M | مدت زمان ویدیو: 00:00:49

 ویدئویی که فرار Escape راننده یک جرثقیل را لحظاتی پیش از واژگون شدن آن نشان می دهد تبدیل به یکی از ویدئوهای پربیننده در شبکه های اجتماعی این کشور شده است. در این حادثه Incident این راننده که متوجه برهم خوردن تعادل جرثقیل شده بود توانست لحظاتی پیش از سقوط Fall از آن به بیرون بپرد. در ویدئویی که منتشر شده است مشاهده می شود این راننده با خوش شانسی موفق می شود قبل از سقوط چرثقیل از داخل کابین خارج شده و جان خود را نجات دهد.

این راننده در حال کار با جرثقیل در دامنه تپه ای در اطراف شهر "شی یان" چین بود که ناگهان جرثقیل از بالای این تپه به پایین سقوط کرد. پس از این حادثه راننده جرثقیل که دچار جراحت های سطحی و خفیف شده بود به بیمارستان منتقل شد. بنا به گزارش رسانه های محلی انجام غیرصحیح عملیات توسط راننده موجب بروز اشکال در تعادل جرثقیل و در نتیجه واژگونی آن شد. این حادثه در تاریخ 26 اکتبر امسال در اطراف شهر " شی یان" در استان هبئی واقع در مرکز چین رخ داد.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که سقوط جرثقیل در کشور چین خبرساز می شود. سال پیش نیز سقوط یک جرثقیل غول پیکر در یکی از خیابان های استان " ژوزای" چین حادثه ساز شد. یک راننده 29 ساله که با خودروی آئودی خود در حال رفتن به محل کارش بود در این حادثه از مرگ حتمی گریخت. ویدئویی که منتشر شده بود نشان می داد که این جرثقیل ناگهان روی سقف این خودرو فرود آمد. افراد و رهگذرانی که در نزدیکی محل حادثه حضور داشتند به کمک این مرد شتافتند و او را از داخل خودروی آئودی که مچاله شده بود بیرون کشیدندخواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 432849 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟