تصادف با خودروی صفر میلیاردی + عکس

هنگامی که فردی صاحب یک هایپر خودرو جدید می‌شود، کار سختی است که در خیابان‌ها پایش را روی پدال گاز فشار ندهد تا ببیند نهایت سرعت خودروی او چقدر است. حس کردن سرعت بسیار بالای یک هایپر خودرو اتفاقی جذاب است اما نباید فراموش کرد رانندگی در سطح شهر و خیابان‌های معمولی با سرعت بالا خطرهای زیادی را ایجاد می‌کند.

این اتفاق برای صاحب جدید مک لارن سنا McLaren Senna افتاده است. او پس تحویل خودرو در چند ساعت اول رانندگی خود با این هایپر خودرو جذاب تصادف Crash کرد. این اتفاق در مونیخ آلمان افتاده است. این فرد مک لارن را به دیوار کوبیده است.

طبق گزارش GT Spirit، این تصادف در عرض چند ساعت پس از خرید خودرو اتفاق افتاده است. عکس صحنه تصادف، خط چرخ خودرو را در جاده نشان می‌دهد و این یعنی راننده کنترل دستگاه خود را از دست داده است. با توجه به موقعیت ماشین، ممکن است انتهای خودرو منحرف شده و به همین دلیل راننده کنترل فرمان را از دست داده و به دیوار برخورد کرده باشد.

تصادف به قدری با شتاب و قدرت صورت گرفته که ایربگ‌های خودرو باز شده اند. البته خسارت آنچنانی به خودرو وارد نشده اما باز هم تصادف یک هایپر خودرو بسیار برای صاحب آن گران تمام می‌شود. عکسی که از این تصادف در اینستاگرام Instagram و سایر فضاهای مجازی منتشر شده، از زاویه مناسب گرفته نشده است. در این عکس نمی‌شود چیزی بیشتر از یک فرورفتگی کوچک در جلوی خودرو دید.

اگر صدمات وارد شده به خودرو سطحی باشد و به قطعات داخلی ضربه وارد نشده باشد، تعمیر کردن آن نباید بیش از حد سخت باشد. البته هنوز هم دیدن رفتن یک هایپر خودرو به تعمیرگاه برای تصادف آن هم در روز اول تجربه‌اش در دنیای واقعی، اتفاقی شرم‌آور است. مک لارن تنها 500 عدد از Senna را تولید کرده و قیمت هر کدام از آن‌ها 1 میلیون دلار است. این خورو دارای یک موتور 4.0 لیتری توربو دوقلو V8 است که توانایی تولید 789 اسب بخار (588 کیلو وات) و 590 پوند فوت (800 نیوتن متر) نیرو را دارد. این موتور قدرتمند به وسیله نقلیه‌ای متصل است که وزن آن فقط 2،641 پوند (1،198 کیلوگرم) است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 429818 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟