حجم ویدیو: 6.72M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59

عکس العمل به موقع یک راننده پیک موتوری در چین موجب شد تا میلیو ن ها کاربر در این کشور به او لقب قهرمان بدهند. این راننده پیک موتوری هنگامی که با صحنه غرق شدن یک دختر 6 ساله روبرو شد بلافصله وارد عمل شد و جان او را نجات داد. ویدئویی که تبدیل به ویدئویی پربازدید در شبکه های اجتماعی در چین شده است لحظه سقوط Fall دختر خردسال به داخل کانال آب و سپس نجات او توسط این مرد را به تصویر می کشد.
این ویدئو نشان می دهد در هنگامی که این دختر قصد شستن یک فرچه در داخل آب رودخانه را داشت ناگهان در اثر لغزیدن به داخل رودخانه سقوط کرد. در این ویدئو مشاهده می شود این دختر پس از سقوط در رودخانه تلاش می کند تا سر خود را در بالای آب نگه دارد. در ادامه این راننده پیک که با موتورسیکلت خود در حال عبور از کنار رودخانه بود با دیدن دست و پنجه نرم کردن دختر با مرگ بلافاصله به داخل آب پرید و جان او را از مرگ حتمی نجات داد.
بنا به گزارش رسانه های محلی چین این مرد 23 ساله که هویتش " لینفنگ هو" اعلام شده پس از نجات دختر جوان تلاش کرد تا کفش های او را نیز در داخل آب پیدا کند. این ویدئو در شبکه های اجتماعی چین توجه میلیون ها را به خود جلب کرد و کاربران با کامنت هایی عکس العمل قهرمانانه این مرد را مورد ستایش قرار دادند. همچنین گفته می شود او از سوی شرکتی که در آن مشغول به کار بوده مورد تشویق قرار گرفته و یک وجه نقد به عنوان پاداش برای این عمل قهرمانانه خود دریافت کرده است.
گفتنی است؛ این حادثه Incident در تاریخ 13 اکتبر در شهر " شائوجینگ" در استان ژیجیانگ واقع در شرق چین رخ داد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 429810 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟