حجم ویدیو: 1.77M | مدت زمان ویدیو: 00:00:17

اقدام وحشتناک دانش آموز 15 ساله فرانسوی در سر کلاس درس موجب شد تا او دیروز به زندان Prison محکوم شود. این دانش آموز در مقابل چشمان وحشت زده همکلاسی هایش در سر کلاس یک اسلحه را به سمت معلمش نشانه رفته بود.
در ویدئویی که توسط یکی از دانش آموزان و با کمک تلفن همراه تهیه شده بود این دانش آموز را در حالی که یک اسلحه کلت را به سمت سر معلمش گرفته بود نشان می داد. این حادثه Incidentساعت 10 صبح روز چهارشنبه و در دبیرستانی در منطقه "کرتی" پاریس رخ داده بود.
در ویدئوی منتشر شده این دانش آموز با خنده از معلمش می خواهد تا آرام باشد. این صحنه وحشتناک که توسط یکی از همکلاسی های این دانش آموز با تلفن همراه ضبط شده بود روز جمعه در شبکه های اجتماعی منتشر شد. این ویدئو که تبدیل به ویدئویی پربازدید شد موجی از ترس و وحشت را در فرانسه رقم زد. "امانوئل مکرون"، رئیس جمهور فرانسه بلافاصله از وزیر کشور فرانسه خواست تا تمام جوانب این حادثه را مورد بررسی قرار دهد و از تکرار چنین حوادثی در مدارس این کشور جلوگیری کند.
این نوجوان که به دلیل قانونی نامش اعلام نشده است روز یکشنبه در یک دادگاه جوانان در پاریس حضور یافت. او گفت اسلحه ای را که به سمت معلمش نشانه رفته بود قلابی بوده و بدون آنکه قصد ترساندن معلمش را داشته باشد تنها به قصد شوخی آن را به سمتش نشانه گرفته بود. در پایان دادگاه این نوجوان به جرم Crime "تهدید خشونت آمیز با اسلحه" به 5 سال زندان محکوم شد. این حادثه زمانی در فرانسه خبرساز می شود که این کشور با افزایش خشونت در مدارس بویژه در مناطق حاشیه شهرهای بزرگ روبرو است. سه جوان که یکی از آنها یک پسر 14 ساله بود ماه گذشته به جرم تلاش برای قتل Murder دستگیر شده بودند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 428666 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟