سقوط پراید به دره 150 متری در منطقه دریاچه تار

سعید طاهری دقایقی پیش اظهار کرد: بعد از ظهر دیروز یک دستگاه سواری پراید در منطقه دریاچه تار دماوند از مسیر خود منحرف و 150 متر به دره سقوط Fall کرده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دماوند ادامه داد: بلافاصله یک تیم شامل پنج نجاتگر کادر و داوطلب جهت امدادرسانی آماده عملیات شدند، اما به دلیل دسترسی سخت و صعب‌العبور بودن منطقه با هماهنگی‌های لازم جهت سرعت بخشیدن به عملیات نجات درخواست یک بالگرد از سازمان امداد و نجات شد.

طاهری گفت: امداد هوایی ابتدا در پایگاه امداد و نجات چناران فرود آمد و پس از سوار کردن نیروهای امدادی هلال‌احمر شهرستان دماوند به سمت محل حادثه Incident حرکت کرد.

وی افزود: پس از رسیدن نیروهای امدادی به محل حادثه و انجام امور ارزیابی، با استفاده از وسایل تخصصی امداد و نجات در کوهستان بر بالین مصدوم حاضرشده و اقدامات اولیه بر مصدوم را انجام دادند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دماوند تصریح کرد: مصدوم با کمک عوامل امدادی و با استفاده از بالگرد به مرکز درمانی اعزام‌شده و حال عمومی وی خوب گزارش‌شده است.

طاهری خاطرنشان کرد: در فصل پاییز و آغاز سرما در شهرستان دماوند قرار گرفتیم و از تمامی افرادی که تمایل به مشاهده اماکن دیدنی و گردشگری شهرستان دماوند رادارند خواهش می‌کنیم نکات ایمنی را رعایت نمایند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دماوند در پایان متذکر شد: شماره 112 به‌عنوان شماره بین‌المللی ندای امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در طول 24 ساعت آماده پاسخ‌گویی به هم‌وطنان است و در مواقع حوادث Accidents با گرفتن این شماره نزدیک‌ترین تیم امداد و نجات جهت ارائه امدادرسانی و دیگر خدمات به محل حادثه اعزام شوند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تشییع پیکر شهید خردسال حادثه تروریستی اهواز بر دستان مردم اصفهان+ تصاویر

ثروت این زن خارجی به ایرانیان ویزای کانادا می داد؟!

2 نفر در دلگان زنده زنده در آتش سوختند

جلوگیری از ورود دختران پسرنما به داربی توسط پلیس زن !

این فوتبالیست پرسپولیسی کوکائین می کشید! + جزییات

مواجهه شجاعانه خبرنگار آمریکایی با اعضای گروهک تروریستی منافقین +تصویر

این مرد را می شناسید؟! / اودر سایت همسریابی سراغ زنان می رفت! +عکس

فتوای مرگ این مُلا صادر شد / او با زنان چه کرد؟! + عکس مرد فراری

دست درازی هوشنگ به دخترم را دیدم! / عاشق مادرش بودم!

تصادف پر حاشیه مرد بازنشته با یک زن در مشهد

مهریه عجیب نسرین طلاق را برای میلاد سخت کرد!

تجاوز به دختر کنکوری در خلوتگاه آقای مشاور در تهران!

حرکت عجیب گزارشگر بی‌بی‌سی فارسی مقابل سازمان ملل +تصاویر

روحانی با سرباز هخامنشی به تهران برگشت

 

کدخبر: 419820 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟