حجم ویدیو: 11.18M | مدت زمان ویدیو: 00:01:19

موتورسیکلت با وجود آنکه یکی از بهترین و کابردی ترین وسیله نقلیه در شهرهای بزرگ بشمار می رود، اما در عین حال به دلیل نوع طراحی اش ( نداشتن حفاظ فیزیکی) به عنوان یکی از خطرناک ترین وسایل نقلیه در جهان بشمار می رود. از این رو سوار شدن این وسیله نقلیه نیاز به رعایت نکات ایمنی کامل از سوی رانندگان بویژه استفاده از کلاه کاسکت یا ایمنی دارد، بخصوص در هنگام انجام نمایش های آکروباتیک که معمولا باید بصورت مرتب و برای تماشاچیان متعدد انجام شود.
به تازگی دو موتورسوار هندوستانی که در حال نمایش دیوار مرگ در یکی از مناطق این کشور بودند بدلیل عدم استفاده از کلاه ایمنی دچار جراحت شدند. این دو موتورسوار پس از برخورد شدید با یکدیگر بر روی دیوار مرگ روی زمین سقوط Fall کردند و بدلیل نداشتن کلاه ایمنی دچار جراحت شدید شدند. بنا به گفته تماشاچیان هر دو موتورسوار از ارتفاع حدود 10 متری به پایین سقوط کردند. این حادثه Incident در تاریخ 3 سپتامبر و در منطقه گجرات هندوستان رخ داد. یکی از شاهدان عینی در این باره گفت : " این حادثه پس از آن رخ داد که یکی از موتورسواران کنترل موتور خود را از دست داد. این موتورسوار اغلب به بالای دیوار که تماشاچیان ایستاده بودند صعود می کرد. در یک لحظه موتورسوار تعادل موتور را از دست داد و دقیقا در همین لحظه و حین سقوط به موتوری که کمی پایین تر در حال حرکت بود برخورد کرد و هر دو به پایین سقوط کردند. "
در ویدئویی که توسط یکی از تماشاچیان تهیه شده است لحظه برخورد و سقوط موتورسواران را به تصویر می کشد. یکی از مقامات پلیس Police محلی هندوستان درباره این حادثه گفت : " هیچ یک از دو موتورسوار نکات ایمنی از جمله استفاده از کلاه ایمنی را رعایت نکرده بودند. این پلیس محلی با نقل قول از یک پزشک Doctor محلی گفت که خطر جدی جان دو موتورسوار را تهدید نمی کند و آنها به زودی بهبود خواهند یافت."
گفتنی است؛ نمایش دیوار مرگ یکی از نمایش های محبوب در هندوستان بشمار می رود که رانندگان اقدام به راندن موتور یا خودرو بر روی یک دیوار چوبی در ارتفاع حدود 40 فوتی (12 متری) می کنند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

وقتی در کلانتری دختر جوان را دیدم تصویر تمام مردهای مشکل دار در برابر چشمان قرار گرفتند !

مادرم بعد از طلاق به بد راهی رفت! / زن بدحجاب ویرانمان کرد!

مهریه عروس ایرانی که هرگز تکرار نمی شود!

سرقت میلیاردی از زنان تهرانی با آب طلا / آن ها سوار شاسی بلند بودند

قرار خونین مرد متاهل با زنی زیبا که وجود نداشت!

زیبایی این زن بلای جانش شد!

این 6 عکس راز حمله تروریستی به اهواز را روشن می کند؟!+ تصاویر

دزد زندانی اجازه خواست به زیارت امام رضا (ع) برود! + جزییات

2 مرد با کوسه ماهی ها در بوشهر قدم می زدند!

اولین انتقام ایرانی ها از گروهک الاحوازیه + عکس

همخوابی بیشرمانه مدیرعامل یک شرکت با یک دختر 16 ساله +عکس

جنگلبان پشت درخت ها متوجه تجاوز 2 پسر جوان به دختر 13 ساله شد + عکس

رسانه ای شدن احداث تونل برای عبور لاک پشت ها در این کشور+عکس

 

کدخبر: 418939 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟