حجم ویدیو: 10.77M | مدت زمان ویدیو: 00:01:42

شاید یکی از برنامه هایی که باید پس از نمایش برخی فیلم های دارای صحنه های خطرناک و مهیج از جمله پریدن بازیگر Actor از مکانی مرتفع یا بالعکس بالا رفتن بازیگر فیلم از ساختمانی بلند پخش شود پشت صحنه این فیلم هاست. با پخش پشت صحنه چنین فیلم هایی به برخی از مخاطبان خام و بی تجربه این نوع فیلم ها یادآوری می شود که در برخی از صحنه های مهیج فیلم یک بدلکار به جای بازیگر اصلی و محبوب آنها ایفای نقش کرده و یا اصلا از جلوه های ویژه استفاده شده است. این در حالی است که بدلیل خطرناک بودن برخی صحنه ها برخی اوقات خبرهایی از کشته شدن یا آسیب دیدگی شدید حتی بدلکاران نیز هنگام ایفای یک نقش فیلم منتشر می شود.
پخش این نوع فیلم ها بدون در نظر گرفتن شرایط سنی بینندگان در ساعت های پربیننده تلویزیونمنجر به هیجانی شدن برخی مخاطبان بی تجربه می شود. این گروه از نوجوانان و جوانان بی تجربه با الگوبرداری کاذب از بازیگران محبوب خود در فیلم ها سعی می کنند از آنها در زندگی واقعی نیز تقلید کنند که ممکن است جان خود را در معرض خطری جدی قرار دهند، مانند دختر نوجوان اهل منچستر انگلیس که به تازگی با اقدام خطرناک خود در بالا رفتن از ساختمان 8 طبقه یک پارکینگ خودرو در این کشور خبرساز شد.
در ویدئویی که منتشر شده است این دختر نوجوان را در حالی که سعی می کند مانند بدلکار فیلم مرد عنکبوتی از این ساختمان مرتفع بالا برود نشان می دهد. در این ویدئو مشاهده می شود این دختر در مدت 40 ثانیه خود را به بالای این ساختمان می رساند. "مایکل فیلیپس" 37 ساله و یک شاهد عینی که محل کارش روبروی این پارکینگ خودرو است در این خصوص گفت :
" من صدای مردم را شنیدم که فریاد می زدند نگاه کنید، نگاه کنید این زن داره چکار می کنه؟ و من بلافاصله از پشت میز کارم به جلوی پنجره پریدم. نمی توانستم صحنه ای را که می دیدم باور کنم. من در اینستاگرام Instagram فیلم های مشابه ای را دیده بودم اما این زن جوان بدون هیچ تجهیزات ایمنی در حال انجام این عمل خطرناک بود.صادقانه باید بگویم خیلی برای جان این زن جوان نگران بودم. او پس از آنکه به بالای ساختمان رسید به پایین نگاه کرد، مانند یک ستاره موسیقی که از بالای سن به طرفدارانش نگاه می کند."
عمل خطرناک این دختر جوان در حالی خبرساز می شود که اوایل امسال نیز جوان دیگری با بالا رفتن از داربست 18 متری یک ساختمان خبرساز شده بود. "ترانس مورای" اگرچه تجهیزات ایمنی به همراه داشت اما پس از رسیدن به زمین توسط پلیس Police بازداشت شد. این جوان به علت بر هم زدن آرامش روانی جامعه در انجام حرکات نمایشی به 26 هفته زندان Prison تعلیقی محکوم شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این 6 مامور پلیس ایرانی اعدام می شوند؟! + عکس و جزییات

خنده دختر زیبا در هیاهوی مرگ !

کبوتری که جان پسر 14 ساله تهرانی را گرفت

تلاش مهربان ترین مادر و پدر برای خریدن سارا کوچولو!

وقوع زلزله ۴.۷ ریشتری در جویبار مازندران +عکس نقشه محل وقوع

پاسخ دندان شکن محسن رضایی به مشاور ولیعهد ابوظبی / پشیمانی سختی در انتظار اوست

سعیده در پارتی شبانه دزد شد

شاهین مزاحم دخترم شد او را کشتم و مادرش را هم در شرکت غافلگیر کردم !

ردخون اهواز در ریاض / حالا قدر موشک هایمان را بیشتر از گذشته می دانیم

مرد اعدامی پای طناب دار خندید! / او 6 سال در زندان بود!

44 هزار دلار برای عکسی که یک خبرنگار منتشر کرد

صبح خونین اهواز/ در 10 دقیقه تیراندازی تروریست ها چه گذشت !؟ + عکس و فیلم

توالت خانگی جزو شروط ضمن عقد شد

 

کدخبر: 418631 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟