دختران شین‌آباد قربانی خطا و سهل انگاری مسئولین !

به گزارش رکنا، متن یادداشت حسین احمدی نیاز به شرح زیر است:

«دختران شین آباد در حالی وارد کلاس‌های درس سال تحصیل جدید می شوند که با کوله باری از درد و رنج خلف وعده های مسولین، عمل های جراحی، صورت های دردناک و رنجور، کمبود امکانات، روح و روان خسته و ... به کلاس های درس می روند. بیش از شش سال است که هر ماه زیر تیغ جراحی می روند و بجای درس‌های مدرسه، دردهای جراحی روی تخت بیمارستان و اتاق عمل جراحی را تجربه می کنند.

این دختران دیگر رنگ شادی و خنده را از یاد برده اند، چهار نفر از آنان تاکنون دست به خودکشی Suicide ناموفق زده‌اند و سایرین هم وضعیت روحی فلاکت باری دارند. معاون درمان وزیر بهداشت و مسولین مربوطه بیش از دو ماه پیش در پی اعتراض دختران و والدین آنها وعده خرید دستگاههای پیشرفته را دادند اما تاکنون عملی نشده است.

دیداری با خانم ابتکار معاون ریس جمهور داشتیم که چند تا عکس سلفی ماحصل دیدارمان شد. امروز این دختران بیش از هر زمان دیگری خسته شده اند. آنان در حال عبور از دوران نوجوانی و ورود به دوره جوانی هستند و مفهوم عشق و جوانی را از یاد برده اند.

این دختران نمادی از وضعیت دردناک تحقق وعده‌های مسئولین کشوری محسوب می شوند و به قول یکی از دوستان ای کاش دروغ مسولین جرم Crime انگاری می شد. دختران شین آباد قربانی خطا و سهل انگاری مسئولین دولت شده اند و وعده های عمل نشده بسان نمکی است که بر زخم های بدن های سوخته ی آنان ریخته می‌شود.

این دختران حداقل های درمان را در بیمارستان مناسب می خواهند و این حق شرعی و قانونی آنان است که سلامتی Health خود را بخواهند. درمان و پرداخت خسارات وارده به آنان جزو حقوق اولیه آنان محسوب می شود. ابتدا وعده اعزام به خارج دادند به نحوی که وزیر بهداشت در حضور همه والدین از اعزام به خارج حتی با پول شخصی خود خبر داد اما در روز روشن خلف وعده کردند و اکنون این دختران با دریایی از درد و غم مانده‌اند که چه باید کرد؟»

به گزارش ایسنا، چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۱، یک کلاس درس مدرسه ابتدایی روستای شین آباد از توابع شهرستان پیرانشهر دچار آتش سوزی شد که بر اثر این حادثه، حدود ۳۰ دختر دبستانی دچار آتش سوزی شدید شدند و دو نفر از آنان نیز جان خود را از دست دادند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ تلخ مسافر کربلا در بازگشت به ایران!

شرط مسخره نسرین با دوست قدیمی اش / مرد عاشق پیشه آبرویش را باخت!

رفتار وحشیانه منصور و مادرش با نرگس / او را بی حجاب بیرون انداختند

عکس شناگر امریکایی که لقمه کوسه سفید شد + جزییات

راز مرگ شهریار لو رفت!

تازه ترین جزییات از قتل بیت کوینی در مشهد! + عکس

قتل سریالی 4 زن خاص! / یک زن قاتل را لو داد!

کشف جسد دختر 10 ساله در پارک / مظنون مرد 41 ساله است! + عکس

زن مدلینگ به دار آویخته شد! + عکس

این زن وحشتناک است! / همه می ترسند! + عکس 16+

لحظه انفجار وحشتناک پراید در پمپ گاز + فیلم

یادداشت خونین روی دیوار قاتل منصوره 20 ساله را لو داد + جزییات

دردسر همخوابی دختر 20 ساله با پسر 14 ساله+عکس

کدخبر: 417419 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟