حجم ویدیو: 6.87M | مدت زمان ویدیو: 00:01:02

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام خطرناک یک توریست را در یک منطقه حافظت شده کروکودیل در چین به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می شود در حالی که این توریست به همراه تعدادی دیگر روی پل Bridge ایستاده تلاش می کند تا توجه کروکودیل را به سمت خود برای گرفتن عکس جلب کند.
این ویدئو نشان می دهد این مرد در حالی که پای خود را به داخل برکه آویزان می کند با پا چند ضربه به سر کرکودیل وارد می کند. خوشبختانه این حیوان که از آب خارج شده بود و روی یک تخته سنگ در زیر نور آفتاب دراز کشیده بود با وجود مزاحمت این توریست عکس العملی نشان نداد.
بنا به گزارش یکی از رسانه های چین، فردی که این فیلم را با تلفن همراه خود تهیه کرده بود ماموران حفاظت این پارک را در جریان این موضوع قرار داد. ماموران پارک این مرد را حین خروج متوقف کردند و در مورد عواقب تکرار این عمل به او هشدار دادند. این حادثه Incident در منطقه حفاظت شده کروکودیل ها واقع در استان آن هوئی چین که بزرگترین مرکز حفاظت شده جهان برای نگهداری کرکودیل های به شمار می رود رخ داد. در این منطقه حفاظت شده حدود 13000 کروکودیل نگهداری و محافظت می شوند.
این نخستین بار نیست که ویدئویی از بدرفتاری توریست های چینی با حیوانات در پارک های این کشور منتشر می شود. پیشتر نیز ویدئویی که عده ای توریست چینی را در حال پرتاب سنگ به یک ببر در یکی از پارک های این کشور نشان می داد خبرساز شد. این ویدئو عده ای از گردشگران را در حالی که مرتبا سنگ از روی زمین بر می داشتند و به سمت این ببر پرتاب می کردند نشان می داد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ترور محمد صادقی در خودروی تویوتا در مسیر ناومیش + عکس

تجاوز نوه شیطان صفت به مادر بزرگش / پلیس زن بی نوا را بدون لباس پیدا کرد +عکس

بی شرم ترین دختر دانشجوی انگلیس / او تاج کثافتکاری گرفت! + عکس

فیلم لحظه کتک کاری وحشتناک 4 زن چادری در خیابان

بهمن سر بی حیایی با نسیم شرط بسته بود!

پسر17 ساله همسایه آبروی دختر 9 ساله مشهدی را برد!

اعتراف 5 مرد به توطئه قتل پزشک کودکان در رشت

شهلا وقتی وارد خانه اش شد، دخترش را در یک صحنه بی حیایی با پسر جوان دید!

شوهر مونا، او را به پلیس فروخت! / زنم بدکاره شده است!

رسوایی برای فوتبالیست معروف / او به دختر 15 ساله هم رحم نکرد !

ناگفته های تلخ نوشین از حجله مرد شیطان صفت

ماجرای انتشار فیلم پرونده جنجالی 5 عضو شورای شهر بابل ! + فیلم و عکس

 

کدخبر: 416412 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟