بی مقدمه گفت: مرده شور این گوشی های تلفن همراه و فضای مجازی را ببرند که بلا بر سر زندگی های این دوره و زمانه آ ورده و هرکسی را به شکلی گرفتار و معتاد Addicted خودش کرده است. من همیشه نگران بچه ها و حتی نوه هایم بودم و اصلا تصور نمی کردم یک روز باید چهار چشمی مراقب شوهر بازنشسته ام باشم. واقعا قرار گرفتن در این وضعیت برای من و شوهرم که هر دو تحصیل کرده هستیم و باید الگوی فرزندان و اطرافیانمان باشیم خجالت آ ور است.

زن چهل ونه ساله آ هی کشید و افزود: از چندی قبل همسرم بدجور درگیر گوشی تلفن همراهش شده بود. چون بعد از بازنشستگی خانه نشین شده بود و نه ورزش Sport می کرد و نه پایش را از خانه بیرون می گذاشت. تصور می کردم فضای مجازی سرگرمی Hobby خوبی برایش خواهد بود. نمی دانستم چه دردسری برایمان درست می کند.

زن میان سال افزود: همسرم از مدتی قبل خیلی پرخاشگر و بی عاطفه شده بود. باز هم این رفتارهایش را به حساب بیکاری اش می گذاشتم و می گفتیم چون حوصله اش سر می رود تند خویی می کند. برای اینکه روحیه اش عوض بشود او را در موقعیت های مختلف قرار دادیم و حتی برایش جشن تولد خوبی گرفتیم. اما این کارها نتیجه ای نداشت تا اینکه یک روز سراسیمه و مضطرب مدام به این طرف و آ ن طرف می رفت و اضطراب زیادی داشت. چندبار از او درباره علت نگرانی اش توضیح خواستم. اما او خودخوری می کرد و حرفی نمی زد تا اینکه گوشی تلفنش را برداشتم و پیام های تهدید آ میزی که در فضای مجازی برایش فرستاده بودند را دیدم. او در فضای مجازی با زنی معتاد آ شنا شده بود. این زن که آ دمی بی سرو پا است پس از کسب اطلاعات شخصی از زندگی مان با هدف اخاذی ، تهدید می کرد که می خواهد به جلوی خانه مان بیاید و آ برو و حیثیتمان را به باد بدهد. در این باره با شوهرم صحبت کردم، بالاخره راز کار زشتش را برملا کرد و گفت از دست تهدیدهای این زن و زن دیگری که از دوستان اوست خسته و عاصی شده است.

زن چهل ونه ساله افزود: اشتباه من این بود که این راز را برای بچه هایم نیز فاش کردم و حرمت و احترام شوهرم به عنوان پدر خانواده خرد شد. ما سرهمین مسئله اختلاف جدی پیدا کرده ایم. به مرکز مشاوره آرامش پلیس Police خراسان رضوی آ مده ام تا راهی برای حل این مشکلات پیدا کنم..

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دستگیری عروس و داماد خوش لباس در آبادان + عکس

میهمان منحرف به بچه دوست تهرانی اش هم رحم نکرد + عکس

اسامی کامل 9 مرد شیطان صفت اعدامی در فارس / آن ها در مقابل مردها  به 3 زن در باغ تجاوز کردند

حمله مادر به 2 پسر جوان که با دختر 12 ساله ارومیه ای بی حیایی کردند! + فیلم

تجاوز گروهی ساسان و 3 دوستش با فرانک در بی بی شهربانو + عکس

این مرد را دیده اید؟! / تماس بگیرید ! +عکس

زهرا برای تسلیم نشدن، رحیم را گاز گرفت!

این مرد بدبو را می شناسد؟! / او مخوف است! + عکس

شوهرم با دختر 16 ساله در آغوش هم بودند که من وارد خانه شدم !+ عکس

نبش قبر یک زن بدون اطلاع خانواده اش! + عکس

تجاوز به دختر 15 ساله پشت ماشین تشریفات + عکس

زن جوان با فریب شوهرش شب ها در خانه مجردی پسر همسایه همخوابی می کرد

نازنین شوهر داشت و نجیب بود اما آبرویش شیطانی رفت!

 

کدخبر: 415362 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟