حجم ویدیو: 5.17M | مدت زمان ویدیو: 00:00:53

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است ضرب و شتم شدید چند شهروند انگلیسی را توسط پلیس Police این کشور به تصویر می کشد. در این ویدئو که در یکی از میادین اصلی شهر نیوکاسل انگلیس و توسط چند شاهد عینی تهیه شده است مشاهده می شود ماموران پلیس حین بازداشت چند شهروند با مشت و لگد به آنها حمله ور می شوند.
دست کم دو نفر از شهروندان مورد ضرب و شتم قرار گرفته زن بودند. در یک صحنه یکی از ماموران پلیس پس از پیاده شدن از خودرو ناگهان به سمت یک زن بلند قد می دود و با هل دادن او را به عقب و روی زمین پرتاب می کند.
در صحنه ای دیگر یکی از ماموران پلیس در حالی که در زیر تیر چراغ برق یک شهروند را روی زمین انداخته با مشت و لگد به سر و صورت او می‌زند. پس از این حادثه Incident پلیس انگلیس اعلام کرد چهار نفر را که در خیابان با یکدیگر درگیر شده بودند بازداشت کرده است.
یک سخنگوی پلیس محلی انگلیس گفت : " ماموران پلیس در یک درگیری فیزیکی که در ساعت 5.39 دقیقه بعدظهر روز چهارشنبه 22 آگوست در گالوگیت رخ داده بود مداخله کردند. دخالت ماموران با مقاومت این چهار نفر همراه شد و ماموران مجبور به عکس العمل مناسب شدند. ما از ویدئویی که توسط موبایل تهیه و منتشر شده است آگاهی پیدا کرده ایم و اظهار نظر در خصوص تخلف ماموران نیازمند تحقیقات بیشتر است."
گفتنی است؛ هفته پیش نیز ویدئویی از ضرب و شتم یک دختر 14 ساله توسط چند مامور پلیس در یکی از خیابان های انگلیس منتشر شده بود که با سر و صدایی زیادی همراه شد.

کدخبر: 412078 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟