حجم ویدیو: 11.62M | مدت زمان ویدیو: 00:01:02

زن جوان چینی که به بیماری سرطان خون مبتلا بود در بیمارستان و حین انجام مراسم ازدواج جانش را از دست داد. این عروس لحظاتی پیش از ادای سوگند ازدواج در حالی که حالش رو به وخامت نهاده بود جان باخت. پزشکان بیمارستان نتوانستند جان "ژیائو هوئی" 32 ساله را که مبتلا به سرطان خون بود نجات دهند. این زن به مدت 8 سال و از سن 24 سالگی به سرطان خون مبتلا شده بود.

او پیش از مرگ خود بخاطر دو سال صبر نامزد 27 ساله اش" یانگ فنگ" از او تشکر کرده و آشنایی با نامزدش را بهترین اتفاق زندگی اش دانسته بود. فنگ تمام تلاش خود را برای درمان همسرش انجام داده بود. او که یک پیک موتوری است 16 ساعت در روز کار می کرد و بیشتر حقوق دریافتی ماهیانه خود را که حدود 5000 یوآن (560 یورو) بود برای درمان نامزدش هزینه می کرد.

اما سرانجام زمانی که در تاریخ 10 آگوست حال این زن رو به وخامت رفت فنگ تصمیم گرفت آخرین آرزوی نامزدش که پوشیدن لباس سفید عروس بود برآورده کند. این مراسم در تاریخ 12 آگوست در بیمارستانی در استان "هنان" واقع در مرکز چین انجام شد اما متاسفانه عروس جوان پیش از ادای سوگند ازدواج جانش را از دست داد. پس از این تراژدی، داماد با خونسردی از مهمانان حاضر در بیمارستان خواست تا آنجا را ترک کنند.

این اتفاق تلخ با همدردی میلیون ها نفر در چین با این مرد جوان همراه بود. بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی در چین او را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی خطاب به فنگ نوشت : " نامزدت تو را ترک نکرده بلکه در جهان دیگری همچنان تو را دوست خواهد داشت."

بنا به گزارش رسانه های چینی اگرچه این مرد موفق نشد با نامزدش ازدواج کند اما تصمیم گرفت نام خود را به عنوان شوهر این زن روی سنگ قبر او حکاکی کند. علاوه بر نام فنگ این جمله نیز از طرف این مرد عاشق پیشه روی سنگ قبر حکاکی شد:" شاید تو بصورت فیزیکی مرا ترک کرده ای، اما هرگز از قلب Heart من بیرون نخواهی رفت".

گفتنی است؛ مراسم خاکسپاری این عروس جوان در تاریخ 17 آگوست مصادف با روز ولنتاین چینی برگزار شد.

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرد شیطان صفت با 7 دختر جوان حمام کرد !+ عکس

تجاوز وحشیانه به دختر خاله 20 ساله در مشهد

آخرین خبر از ریزش غار یخی «چما» کوهرنگ بر سر 12 زن و مرد / پسر 15 ساله مشهدی کشته شد

متین مرا باردار کرد و با دختر دیگر داماد شد!

همخوابی شیطانی مجید با زن بیوه در شرکت همسرش !

قتل مسلحانه رئیس پلیس شهر چهار برجک در حمله افراد مسلح

سیمین دور از چشم شوهرش روسپی خانه فساد شده بود !

16 ساله بودم که روسپی عمویم شدم !

اقدام بی شرمانه با دختر جوان در ساوجبلاغ

مهشید همه کارهایی که در خلوتی مان با من می کرد را با مرد غریبه کرده بود!

 

کدخبر: 409684 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟