سرقت جواهرات سلطنتی+ عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، جواهرات متعلق به خاندان سلطنتی انگلیس دیروز توسط دزدانی که سوار بر قایق تندرو از محل فرار Escape کردند، دزدیده شد. پلیس Police سوئد به دنبال دو مظنونی است که این جواهرات را که قیمتی نمی‌توان رویشان گذاشت از کلیسای جامع استرانگناس در جنوب شرقی سوئد به یغما بردند. 
بین جواهرات دزدیده شده 2 تاج سلطنتی متعلق به پادشاه کارل نهم و ملکه کریستینا و همچنین یک کره وجود دارد. پادشاه کارل نهم بین سالهای 1604 تا زمان مرگش در سال 1611 بر سوئد حکم رانده بود. این تاج‌ها همراه با او در سال 1611 دفن شده بود ولی بعدا بیرون آورده شده و به نمایش عمومی گذاشته شده بود. 
کریستوفر لوندگرن مسئول کلیسای جامع می‌گوید: این بخشی از میراث ملی ماست، این دزدی theft از ملت سوئد است.
درهای کلیسا بر عموم باز بود که دزدها جواهرات را از جعبه‌های شیشه‌ای قفل شده دزدیدند. سخنگوی پلیس دیشب در کنفرانسی برای اطلاع‌رسانی در این مورد گفت که هنوز هیچ دستگیری در این باره انجام نشده و دزدها یک هیچ از ما جلوتر هستند. 
او گفت: روی جواهرات دزدیده شده نمی‌توان قیمتی گذاشت. اینها اشیایی بدون قیمت هستند که به همه مردم تعلق دارند. ما به دنبال یک قایق تندروی کوچک و روباز هستیم. اطلاعات متفاوتی در مورد شکل دقیق آن داریم ولی همه را بررسی خواهیم کرد. با این قایق دزدها می‌توانند هرجایی باشند.
یک شاهد عینی ماجرا را اینطور شرح داده است: یکی از دوستان من دو مرد را دید که در حال دویدن بودند. من قایق را که همانجا بود دیدم. قایق کوچک سفیدی با موتور. دو مرد به سرعت در قایق پریدند. ما با پلیس تماس گرفتیم و گفتیم از کلیسا دزدی شده است. 
حین این دزدی به کسی آسیبی وارد نشده است. این اولین باری نیست که جواهرات سلطنتی سوئد دزدیده می‌شود. در سال 2012 هم مردی 19 ساله جواهراتی به ارزش 102هزار یورو را از آپارتمان Apartment پرنسس کریستینا درنزدیکی کاخ سلطنتی دزدید. او قسمت بزرگی از آنها را به دلالان مواد مخدر Drugs فروخت و یک نیمتاج را از روی پلی در استکهلم به رودخانه انداخت.

4EB9C73000000578-6012619-image-a-37_1533072140890

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تعرض مدیر شیطان صفت به عروس جوان فردای ماه عسل

دستگیری خدیجه 16 ساله بخاطر ارائه خدمات خاص به مردان وحشی + عکس

بدون بی حسی نامردها دستم را قطع کردند!+عکس

دردسر عکس های ناجور برای عروس آینده ترامپ +عکس

اولین فیلم از لحظه خودسوزی مرد عینکی در رشت + تصاویر

زن شوهردار از پسر 17 ساله همسایه باردار شد / شوهر این زن عقیم بود! +عکس

تجاوز به زن 81 ساله در حمام+عکس

قتل پدر شیطان صفت توسط 3 دختر /این مرد هر 3 دخترش را آزار می داد

فوری / خودسوزی مردجوان در پمپ بنزین رشت! + تصاویر

هیچ کس حاضر نشد برای آبروی تازه عروس تهرانی سوگند بخورد!

وقتی گنده لات محله عاشق دختر همسایه شد

 تجاوز وحشیانه به یک دختر توسط دوستان نامزدش + عکس

فوتبالیست تهرانی چطور آلت دست شد! / او فقط شهرت می خواست!

 

کدخبر: 403288 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟