مسعود فروزان‌نیا در خصوص حادثه Incident آتش‌سوزی عمدی یک عابربانک بانک مسکن در خیابان ولیعصر گرگان که بامداد پنج شنبه گذشته رخ داد اظهار کرد: این حادثه ساعت یک و 30 دقیقه بامداد پنج‌شنبه گذشته رخ داد که بلافاصله تیم‌انتظامی و آتش‌نشانی در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: تشخیص کارشناسان و ماموران آتش‌نشانی بر عمدی بودن حادثه حکایت داشت که بلافاصله تحقیقات تیم‌های پلیس Police امنیت عمومی و انتظامی شهرستان برای شناسایی فرد مورد نظر آغاز شد.

جانشین انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: با بررسی دوربین‌های مداربسته در منطقه و تحقیقات میدانی و بررسی صحنه جرم، مشخص شد فردی با یک دستگاه موتورسیکلت، چند دقیقه قبل از آتش‌سوزی مبلغی را از دستگاه عابر بانک برداشت کرده و از طریق دریچه برداشت پول اقدام به آتش زدن دستگاه می‌کند.

فروزان‌نیا گفت: پنج ساعت بعد از بروز حادثه فرد مورد نظر شناسایی و توسط ماموران دستگیر می‌شود و مشخص شد این فرد ساکن شهرستان کردکوی بوده و سابقه آسیب زدن به اموال عمومی را دارد.

وی با اشاره به اینکه این فرد، مرد دارای 43 سال سن و معتاد Addicted است و هیچ انگیزه خاصی از این اقدام نداشته است، گفت: به طور قطع کشف این جرم Crime با استفاده از دانش اطلاعاتی پلیس و استفاده از تجهیزات روز محقق شد و متخلفان و افرادی که افکار مجرمانه در سر دارند بدانند پلیس با اشرافیت کامل در حوزه پیشگیری و کشف جرائم اقدام خواهد کرد.

جانشین انتظامی گلستان تصریح کرد: خوشبختانه پلیس گلستان در حوزه کشف جرائم مهم، جرائم خشن، قتل، جرائم سازمان‌یافته و جرائم مشابه از توانایی و قابلیت بالایی برخوردار است.

فروزان‌نیا گفت: نصب تجهیزات پیشگیرانه همانند دوربین‌های مداربسته در مکان‌های حساس و مهم و به خصوص در اصناف، فروشگاه‌ها و ادارات و نهادهای مختلف نقش بسیار مهمی را در پیشگیری از وقوع جرم و کشف جرم دارد.

وی در پایان بیان کرد: پلیس گلستان آمادگی کامل را دارد تا در حوزه اقدامات پیشگیرانه برای وقوع جرم هر نوع مشورت و آموزشی را در اختیار افراد حقیقی و حقوقی قرار دهد زیرا ما اعتقاد داریم یپشگیری از وقوع جرم محصول کار جمعی و مشارکت اجتماعی است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری / شلیک مرگ به امام جماعت یک مسجد + عکس

پوست سر درویش افضلی پور را از ته کندند! / وحشتناکترین مرگ

هشدار پلیس به خریدارن ارز

پوست سر درویش افضلی پور را از ته کندند! / وحشتناکترین مرگ

تجاوز به پانته آ در حمام خانه شان +عکس

اولین عکس و فیلم از اعدام در ملاء عام قاتلان ندا و محمد حسین در مشهد

حکم اعدام برای ملکه زیبایی + عکس

قرار نوعروس بی حیا با پسر جوان لو رفت / از 14 سالگی با نادر بودم!

تجاوز به یک خانم پرستار در هتل

اقدام جسورانه 2 دختر زیبا پلیس را شوکه کرد

این دختر 33 ساله تحت سلطه شیطان بود! +عکس

گیر کردن مار پیتون ۱۰ متری زیر چرخ‌های خودرو! + فیلم

جراحی زیبایی یک زن برای دفن شدن با چهره زبیا هنگام مرگ+عکس

این زن از یک روح باردار شد! +عکس

مردی در روز زن نامزدش را کشت و خونش را مکید+عکس

 

کدخبر: 399969 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟