بیست و پنجم تیر، چند جوان تیباسوار به قصد تفریح به خارج از شهر رفتند. در اثنای خوش گذرانی و به دلایلی که هنوز مشخص نیست ، مشاجره لفظی بین آن ها آغاز شد و لحظاتی بعد این مشاجره ها درحالی به نزاعی خونین کشید که برق تیغه چاقو در تاریکی شب درخشید و بر گردن جوان 31ساله ای به نام «م- م» فرود آمد. 
«تیباسواران» که نمی توانستند جلوی خونریزی شدید شاهرگ گردن را بگیرند، وحشت زده دوست شان را روی صندلی تیبا انداختند و به سمت بیمارستان طالقانی در نزدیکی سه راه فردوسی مشهد حرکت کردند. آنان ساعت حدود 40 دقیقه بامداد، نگران وارد بیمارستان شدند و با برانکار، جوان مجروح را به بخش اورژانس بردند. ، درحالی پیکر بی رمق مجروح این حادثه Incident به بیمارستان علوی انتقال یافت که اقدامات اولیه پزشکی برای جلوگیری از خونریزی بیشتر در بیمارستان طالقانی صورت گرفته بود. با وجود این جوان 31 ساله به اتاق عمل منتقل شد و عملیات «پیوند رگ» و دیگر عملیات درمانی برای نجات وی ادامه یافت اما در نهایت تلاش های کادر درمانی بیمارستان بی نتیجه ماند و جوان 31 ساله به دلیل عوارض ناشی از اصابت ضربه چاقو جان خود را از دست داد. با انتقال جسد به پزشکی قانونی، ماجرای این جنایت Crime هولناک به قاضی Judge ویژه قتل Murder عمد گزارش شد و بدین ترتیب ، دو روز بعد از حادثه خونین درگیری تیباسواران، قاضی علی اکبر احمدی نژاد، تحقیقات قضایی خود را برای کشف راز این قتل آغاز کرد. بنابراین گزارش، پنج شنبه گذشته با صدور دستوری از سوی بازپرس شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ، گروه زبده ای از کارآگاهان اداره جنایی پلیس Police آگاهی خراسان رضوی وارد عمل شدند و بررسی های گسترده ای را برای شناسایی و دستگیری ضارب و دیگر متهمان پرونده شروع کردند.
در تحقیقات مقدماتی و با استفاده از امکانات تخصصی و پلیسی مشخص شد که ضارب از مقتول جوان تر بوده است و آن ها پس از رساندن مجروح به مرکز درمانی، از محل گریخته اند.تحقیقات بیشتر در این باره با شناسایی تیباسواران درحالی ادامه دارد که تا روز گذشته هنوز متهمان پرونده از مرگ دوست شان اطلاعی نداشتند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

چرا ایران پر از امامزاده است؟ + جزییات

استاندار سابق کرمان در دام بی آبرویی گرفتار شد! / واقعیت چیست؟

آخرین خبر از مربی منحرف ورزشی و پسر بچه شیرازی / تعطیلی باشگاه! + عکس

این مرد عادی برای رسیدن به صحن علنی مجلس چه کرد !+ تصویر

پریا 20 ساله مادر بچه دانیال 16 ساله شد!

در اینجا اجساد مرده ها را از صخره ها آویزان می کنند! + عکس عجیب

فاضل به زینب می گفت بدنت را تکه تکه خواهم کرد! / وحشت از شلاق اسب!

بهرام 22 ساله کی بود؟! / پشت دیوارهای باغ جویبار چه گذشت ؟! + عکس

عکس وحشتناک از فرو رفتن دسته ماهیتابه در چشم آشپز + جزییات

جسد دختری در بیابان های دشتستان دفن شده بود!

خانم ورزشکار المپیکی با خون خوک چه کرد!

غوغای رضا صادقی در برج میلاد !

 

کدخبر: 399473 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟