غرق شدن دردناک پدر و دختر مقابل چشمان بهت‌زده خانواده در رودخانه جاده چالوس

دیروز ساکنان روستای وینه از توابع بخش آسارا شهرستان کرج روز تلخی را سپری کردند که تمام‌شدنی نبود، پدر و دختری که باهم طعمه سیلاب رودخانه خروشان روستا شده و در چشم برهم زدنی در مقابل چشم دیگر اعضای خانواده ناپدید می‌شوند.

ساعت 14:35 این اتفاق هولناک رخ می‌دهد و مردم محلی نیروهای جمعیت هلال‌احمر استان البرز را در جریان می‌گذارند و طلب امدادرسانی سریع می‌کنند، شاید کورسوی امیدی روشن باشد و سیلاب خروشان با طعمه‌های خود مهربان‌تر رفتار کند.

ظهر به‌ سرعت سپری می‌شود، در حالی‌ که برای اهالی و خانواده مفقودشدگان ثانیه‌ها از حرکت ایستاده است، خبر به‌ سرعت مخابره و کمک‌های بیشتری درخواست می‌شود، خبری از پدر و دختری که تا لحظاتی پیش شاد و خندان دست در دست هم به گفت‌وشنود مشغول بودند و دختر برای پدر دلبری می‌کرد، نیست.

در میان تلاش‌ها و اظهار امیدواری کردن‌های مردم محلی و دلداری بخشی به خانواده نگران، تیم جست‌وجوی نجات هلال‌احمر مجدانه در حال انجام عملیات جست‌وجو است و لحظه‌ای از حرکت نمی‌ایستد، مادر در حال مرور خاطرات چند دقیقه پیش فرزند دلبند است و از نقشه‌های او برای تعطیلات تابستان امسال می‌گوید، لحظه‌ای ناله می‌کند و لحظه‌ای دیگر دست به دعا برمی‌دارد و زیر لب با خدای خود حرف می‌زند.

هر چیزی که به قلاب نجات گران کوهستان و سیلاب جمعیت هلال‌احمر گیر می‌کند، صدای محلی‌ها و آه از نهاد افراد خانواده گمشدگان بلند می‌کند، سرانجام با تلاش بسیار پیکر یکی از مفقودین پیدا شده و انتظار و نجوا جای خود را به شیون و زاری می‌دهد.

پیکر پدر در میان کاور نیروهای امدادی آرام می‌گیرد، در حالی‌ که دستانش هنوز برای گرفتن دست دخترک دردانه دراز است و او را جستجو می‌کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ماجرای ربودن و آزار دادن 41 دختر جوان در ایرانشهر چه بود؟! / تایید فاجعه بزرگ

جوان شیطان صفت را شناسایی کنید + عکس

انتشار عکس های ناجور دختر جوان هنگام تعویض لباس در میهمانی

راز شناسنامه سیاه ساعتی قبل از صیغه شدن دختر 14 ساله مشهدی!

داماد احمق هم عروس خانم را از دست داد و هم زندانی شد!

دستگیری دختر هزار چهره در مشهد

قتل دختر 4 ساله توسط مادر خوش گذران!

مرد بی رحم بچه 5 ساله را به خاطر یک لنگه کفش زنده زنده به آتش کشید +عکس

لحظه وحشتناک بیرون کشیدن جسد زن از شکم مار پیتون! +فیلم

نقشه دزد هنگام پخش بازی تیم ملی ایران و مراکش / یک مرد از سوی پسرش کتک خورد!

پیدا شدن نوزاد 2 ماهه در نیمه شب قبرستان! / مادر بی رحم دستگیر شد + تصویر

محاکمه دختر خاله به خاطر بلای هولناکی که سر پسرخاله تهرانی اش آورد

دستگیری جوان منحرف به خاطر فریب دختران اصفهانی

کدخبر: 389547 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟