چاهکن 20 ساله در تهران از مرگ نجات یافت + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، با اطلاع این حادثه Incident توسط مهندسین ناظر ساختمان در حال ساخت به سامانه 125، بی درنگ ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 11:25 دقیقه امروز، آتش نشانان ایستگاه 27 و نیز گروه امداد و نجات 8 این سازمان را به بلوار فردوس غرب، خیابان بهار جنوبی، خیابان وحید غربی روانه کرد.
حسین حسین بیگی مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور یافته بود، در این باره گفت: یک کارگر 20 ساله تبعه افغانستان که مشغول حفر چاه در محوطه ساختمان 400 واحدی در حال ساخت بود، به یکباره در عمق 2 متری، دیواره چاه ریزش کرد و این کارگر تا چانه در میان خاک ها بدام افتاد.

43 (3)
وی افزود: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس ازایمن سازی محل، یکی ازنجاتگران را با استفاده از تجهیزات لازم به داخل چاه فرستادند تا اقدامات لازم برای رهاسازی او انجام دهد.
حسین بیگی تصریح کرد: این نجاتگر آتش نشانی پس از رسیدن به کارگر مصدوم و تثبیت کردن وی بر روی برانکارد مخصوص، با بکارگیری تجهیزات مربوطه و خاک برداری، این چاهکن جوان را از میان خاک ها آزاد کرده و سپس با کمک دیگر آتش نشانان، او را به بالای چاه منتقل کردند.
مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی با اعلام این که علت بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: نیرو های آتش نشانی پس از انتقال کارگر مصدوم به سطح زمین، وی را برای انجام معاینات پزشکی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

43 (2)

کدخبر: 375582 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟