الله مراد عفیفی پور مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به شرایط نامساعد جوی حاکم بر منطقه سقوط بالگرد در خلیج فارس با اشاره به تداوم تلاش ها برای یافتن سرنشینان ناپدید شده بالگرد شرکت نفت اظهار داشت: هم اکنون پنج فروند شناور و سه غواص در حال جستجو در محدوده سقوط Fall این بالگرد هستند.

وی افزود: لاشه این بالگرد با تلاش بی وقفه گروه های جستجو و نجات پیدا شده اما به دلیل شرایط نامساعد جوی امکان جستجوی داخل آن هنوز میسر نشده است.

عفیفی پور تصریح کرد: از همین رو از تمام شناورهای در حال تردد در منطقه از طریق ارتباطات رادیویی درخواست همکاری و جستجو شده است.

وزارت نفت شامگاه سه شنبه اعلام کرد: بالگرد شرکت نفت فلات قاره ایران که برای انتقال یکی از کارکنان که دچار سکته شده بود، به سکوی R1 (میدان رسالت) اعزام شده بود، مدت کوتاهی پس از ترک سکو در راه انتقال بیمار به سمت جزیره کیش سقوط کرد.

این وزارتخانه افزوده است: تاکنون فوت جواد کاراندیش (بیمار) و بهروز اشکان، پزشکیار تایید و از سلامتی Health کاپیتان سهیلی اطمینان حاصل شده است.

تا لحظه انتشار این خبر دو تن از سرنشینان بالگرد شرکت نفت مفقود هستند.

پیکر دو فرد فوت شده در این سانحه شامگاه سه شنبه پیدا شد و کاپیتان سهیلی از خلبانان بالگرد نیز در بیمارستان جزیره کیش بستری است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 373755 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟