خرید دستگاه های جدید برای ادامه عملیات جستجوی پیکر جانباختگان هواپیمای تهران- یاسوج

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، علی‌ محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم غرس ۶۶ نهال به یاد جانباختگان سانحه هوایی تهران-یاسوج در جمع خانواده های داغدار و مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در آستانه سال جدید شاهد حادثه Incident جانگذار درگذشت ۶۶ نفر از هموطنان و هم استانی ها در سانحه سقوط Fall هواپیمای بودیم اما با همه تلخی ها مردم جلوه‌ای از نوع دوستی، همدلی و فداکاری را با خانواده‌های داغدار به نمایش گذاشتند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: احساس نوع دوستی و همدلی ملت در اذهان باقی می‌ماند و یاد و خاطره ۶۶ مسافر سفر کرده پرواز آسمان تا ابد در اذهان خواهد ماند.
وی بیان کرد: برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان سفر کرده بر خود واجب دیدیم که در یکی از فضاهای سبز شهر یاسوج المان و یادبودی به نام این عزیزان نصب کنیم.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به همت شهرداری و با پیشنهاد استانداری ۶۶ نهال غرس می شود و المان به یاد عزیزانی که در این سانحه بودند نصب می‌شود.
احمدی بیان کرد: در هفته درختکاری تلاش کردیم علاوه بر تقویت فضای سبز این دو مسئله را به هم گره بزنیم و قبل از طولانی شدن ماجرا و پایان عملیات کاشت نهال به یاد این عزیزان صورت گیرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یاد و خاطره مسافران آسمانی پرواز آسمان تا ابد در یاد و خاطره ها است، افزود: این مسئله تاثیری در عزم و اراده ما برای توسعه استان ندارد و تقویت فرودگاه و پروازهای استان در دستور کار خواهد بود.
وی بیان کرد: شب گذشته نشست ستاد بحران در فرمانداری سی سخت برگزار و تا آخرین قطعه پیکر این عزیزان و انتقال آن به شهر یاسوج عملیات جست و جو ادامه خواهد داشت.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در حال حاضر برف در ارتفاعات دنا را داریم و دما زیر صفر است اما ما در منطقه دنا سازه ساختیم و با هماهنگی که با هوانیروز داشتیم این سازه‌ها و جان پناه‌ها را به استقرار امدادگران به منطقه منتقل می‌کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 366984 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟