آتش سوزی بزرگ در کارگاه چاپ سیلک اصفهان

مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: این حادثه Incident ساعت 17 و 15 دقیقه امروز رخ داد که پس از اعلام به سامانه 125 آتش نشانی اولین تیم عملیاتی از ایستگاه آتش نشانی شهرک به محل اعزام شد.

محمد شریعتی افزود: با توجه به وجود مقدار زیادی مواد با قابلیت اشتعال بالا در این کارگاه ها دود این حادثه آتش سوزی از دور دست نیز قابل مشاهده بود.

وی بیان کرد: با توجه به حجم بالای دود درخواست نیروی کمک شد که در مرحله اول تیم های کاملی از ایستگاه شماره 15 آتش نشانی شهر اصفهان و در مرحله بعد 10 تیم با خودروهای خاموش کننده سنگین و فوق سنگین به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به نزدیکی زمان بروز حادثه به غروب آفتاب گفت: با توجه به نیاز به نور کافی برای ادامه عملیات اطفای حریق، خودروی نوررسان و نیز به دلیل حجم بالای دود در محل، خودروی تخصصی تنفسی به محل اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان درباره این حادثه اظهار کرد: در لحظات اولیه با توجه به حجم زیاد مواد اشتعال زا، سقف کارگاه اول به صورت کامل تخریب شد و برای تخریب دیواره کناری آن و ورود به کارگاه به منظور اطفای حریق، سه دستگاه لودر به محل منتقل شدند.

وی افزود: آتش نشانان از چهار جهت به خاموش سازی این حریق اقدام کردند و هم اکنون این آتش سوزی تحت کنترل درآمده ولی ادامه عملیات شعله زنی و لکه گیری تا ساعاتی دیگر ادامه خواهد داشت.

وی گفت: علت و میزان دقیق خسارت مالی پس از بررسی کارشناسی کارشناسان علت یابی حریق اعلام خواهد شد.

24 ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی با 624 نیروی عملیاتی و 90 نیروی ستادی در سطح مناطق پانزده گانه شهر اصفهان فعالیت دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 366558 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟