پس از فاجعه سقوط /  مسیر پروازهای فرودگاه یاسوج تغییر می کند + فیلم

علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی تلاش برای تغییر مسیر پروازهای فرودگاه یاسوج استان گفت: با هدف توسعه و بهبود پروازهای فرودگاه یاسوج با دو شرکت هواپیمایی توافقاتی شده است.

علی محمد احمدی افزود: حادثه Incident سقوط Fall هواپیما برای ما تلخ بود، اما تلخی آن تاثیری بر عزم ما برای توسعه استان نخواهد داشت.

احمدی ادامه داد: برخی از جانباختگان سانحه سقوط هواپیما از نخبگان ما بودند که در راه توسعه و رشد استان گام برمی داشتند.

وی با اشاره به استیضاح وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: استیضاح حق مجلس است، اما حضور وزیر فعلی شانس بهتری به توسعه استان می دهد و قول تقویت بیش از پیش فرودگاه نیز داده شده و برای پرواز با دو شرکت ایران ایر و ماهان صحبت شده است.

استاندار به نبود حمل و نقل ریلی در استان اشاره کرد و گفت: برای جبران ضعف های زیرساختی مطالبه ما پرواز صبح و عصر است و با توجه به محرومیت استان از ریل، توسعه این بخش مورد تاکید است.

احمدی با بیان اینکه سازمان های متولی به دنبال تغییر مسیر پرواز ها به سمت استان هستنداضافه کرد: اگر مشکلاتی را که رفع آن وظیفه ذاتی دستگاه ها است مدیران بخواهند به استانداری ارجاع دهند کاری غیر اصولی است و این نشان از ضعف مدیریت دستگاه است و مدیران دستگاه ها باید برای رفع مشکلات وقت بگذارند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 366411 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟