ادعای عجیب دزد عشق گوشی! +عکس

به گزارش رکنا،این پسر جوان که استاد جوشکاری ماهری است از چند روز قبل با فردی که در یک پارک به طور اتفاقی با هم آشنا شده بودند نقشه گوشی قاپی های خیابانی را طراحی کرد.

سرهنگ اکبر آقا بیگی ،رییس پلیس Police مشهد در این باره به رکنا گفت:تیم های گشتی کلانتری ۴۲نواب مشهد در این پی گیری این سرقت Stealing ها با توجه به سرنخ هایی که در دست داشتند ۲جوان موتورسوار را به عنوان مظنون تحت نظر قرار دادند.

سرهنگ آقا بیگی افزود:ماموران کلانتری ۴۲شهید نواب صفوی با تعقیب و مراقبت نامحسوس این ۲جوان موتوسوار هنگامی که آنها قصد گوشی قاپی از مرد جوانی داشتند برای دستگیری شان وارد عمل شدند. پلیس با همکاری شهروندان یکی از سارقان را دستگیر کرد اما همدست او از صحنه متواری شد.

رییس پلیس مشهد گفت:متهم ۲۱ساله که ۲فقره سابقه کیفری دارد در تحقیقات اولیه مدعی شد من عشق و علاقه زیادی به گوشی تلفن همراهم داشتم و از وقتی گوشی ام گم شد عصبی شدم و با همدستی جوان ۱۷ساله دست به گوشی, قاپی می زدم.

سرهنگ آقا بیگی اظهار داشت:تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهم فراری پرونده و کشف سرقت های  این ۲جوان موتورسوار که بیشتر در اطراف بازار های خیابانی و هنگام تاریکی شب مرتکب گوشی قاپی می شدند ادامه دارد.

 

 

کدخبر: 366177 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟