به گزارش گروه حوادث رکنا، شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی حهت اعلام وقوع آتش‌سوزی در یکی از انبار‌ی‌های برج گلسار شهر رشت اظهار داشت: پس از تماس مذکور نیرو‌های آتش‌نشانی شهرداری رشت در کمترین زمان ممکن به محل حادثه Incident اعزام شدند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با بیان اینکه ۲۴ نیروی آتش‌نشانی به همراه ۷ خودرو اطفاء حریق از ۴ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند گفت: حادثه در یکی از انبار‌های برج گلسار و به علت عدم رعایت ایمنی در اقدامات جوشکاری صورت گرفته بود.

مومنی با تاکید بر اینکه حادثه مذکور با تلاش ویژه ماموران آتش‌نشانی مهار و از سرایت آتش به اماکن همجوار جلوگیری شد تصریح کرد: خوشبختانه حادثه آتش‌سوزی انبار برج گلسار خسارت جانی نداشت.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به اینکه میزان خسارت مالی این حادثه در دست بررسی است بیان کرد: در حال حاضر حریق در انبار مذکور به طور کامل مهار شده است.

مومنی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش دمای هوا و وزش باد گرم در مناطق مختلف استان گیلان توصیه می‌شود شهروندان از روشن کردن آتش در مزارع و علف‌زار‌ها خود‌داری کرده و نکات ایمنی را رعایت کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 363395 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟