آغاز عملیات جستجوی پیکر جانباختگان پرواز تهران -یاسوج در چهاردهمین روز
حجم ویدیو: 14.82M | مدت زمان ویدیو: 00:02:16

وفایی مقدم مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به مساعد بودن هوای ارتفاعات دنا امروز نیز عملیات صعود به این ارتفاعات برای جستجوی اجساد انجام می گیرد.

وفایی مقدم افزود: چندین تیم از کوهنوردان حرفه ای هلال احمر و تکاوران ارتش در این عملیات حضور دارند.

روز گذشته دو محموله از بقایای اجساد جانباختگان سانحه هوایی تهران - یاسوج از طریق بالگرد به سی سخت منتقل شد.

آخرین وضعیت عملیات «انتقال پیکرهای جانباختگان سانحه هوایی»

عزیز فیلی معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

روز گذشته جمعه ۱۱ اسفند، توانستیم ۴ کیسه حامل پیکر جانباختگان این حادثه را در عملیات جستجو با بالگرد و طی دو پرواز از ارتفاعات به پایین انتقال داده و تحویل پزشکی قانونی دهیم.

پیکر‌هایی که روز گذشته از ارتفاعات محل سقوط هواپیما انتقال داده شد، حاصل جستجو‌های قبلی و همچنین روز گذشته بود و از امروز شنبه ۱۲ اسفند کمی کار تیم جستجو سخت‌تر می‌شود.

 پیکر‌های جانباختگان که روی برف بودند همگی جمع آوری و انتقال داده شده اند لذا از امروز تیم جستجو باید یخ شکنی کرده و برف‌ها را کنار بزنند تا بتوانند پیکر‌هایی که زیر برف هستند را بیرون بیاورند.

 دو اکیپ از تیم جستجوی اعزامی به ارتفاعات دنا امشب در این منطقه می‌مانند تا از فرصت زمانی بیشتری برای جستجو برخوردار شوند و با توجه به شرایط منطقه و وضعیت آب و هوایی تیم‌هایی را به این منطقه اعزام می‌کنیم که خسته نباشند.

 امروز شنبه (۱۲ اسفند) ۶ تیم سه نفره برای جستجوی پیکر‌ها و جعبه سیاه هواپیما به منطقه اعزام می‌شوند، این افراد از کوهنوردان با تجربه هستند البته تکاوران ارتش و جمعیت هلال احمر نیز در تیم جستجو حضور داشته و کمک می‌کنند

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 362293 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟