حجم ویدیو: 12.03M | مدت زمان ویدیو: 00:01:30

مسئول امداد کوهستان کهگیلویه وبویراحمد گفت : بصورت همزمان دو تیم 5 نفره پیاده به ارتفاعات دنا عزیمت کردند تا کمپ یک و دو را برپا کنند .

مهدی پورابراهیم افزود : با توجه به بارش بیش از دو متر برف در نقطه سقوط Fall هواپیما , نخستین گروه اعزامی باید ارزیابی دقیقی از شرایط محل سانحه و وضعیت جوی داشته باشند.

وی گفت : براساس ارزیابی اولیه , تصمیم گرفته می شود که امکان ادامه عملیات جستجو و انتقال پیکرها وجود دارد یا خیر.

مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج گفت: اگر امروز شرایط جو پایدار شود و از شدت بادها در منطقه کاسته گردد، بالگردهای هوانیروز نیروهای امدادی و کوهنوردان را به منطقه سانحه دیده هلی برن خواهند کرد.

وفایی مقدم با اشاره به اینکه بارش ها در سطح استان از امروز بعد از ظهر دوباره آغاز خواهد شدافزود : همه نیروها و اکیپ های مختلف اعم از زمینی و هوایی در حال آماده باش صدرصد هستند تا در صورت مهیا شدن امکان برای صعود، امروز عملیات امداد و نجات را آغاز نمایند و همه چشم انتظاران و بازماندگان این حادثه Incident دلخراش را از دلواپسی رهایی بخشند.

وی عنوان کرد: تیم های امداد و نجات ارتش و هلال احمر در سی سخت مستقر هستند تا در صورت مساعد شدن هوا عملیات جست و جو را ادامه دهند .

همچنین یک تیم پشتیبانی شامل 5 نفر هم در دامنه کوه دنا مستقر شده است .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 360920 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟