معاون دادستان مشهد درباره جزئیات این حادثه Incident به خبرنگار ما گفت: اولین گزارش این حادثه در ساعت ١١:۴٠ ظهر دیروز به پلیس Police گزارش شد و با حضور در محل، مشخص شد سرقتی مسلحانه رخ داده است.

قاضی حسن حیدری افزود: طبق شواهد و فیلم دوربین‌های مداربسته بانک در محل، مشخص شد که مردی جوان در حالی که سر و صورتش را با یک شال بسته بوده است به این شعبه ورود می‌کند. این شخص در کمترین زمان ممکن، پس از ورود به بانک، اسلحه خود را مسلح می‌کند و رو به رئیس شعبه نشانه می‌گیرد.

وی ادامه داد: این سارق پس از تهدید رئیس بانک، اسلحه را به سمت شهروندان و سایر کارمندان این بانک نشانه می‌گیرد و پس از اعلام اینکه این یک سرقت Stealing مسلحانه است، از کارمندان می‌خواهد هرچه پول دارند به او بدهند.

معاون دادستان مشهد تصریح کرد: در ادامه این ماجرا، فرد سارق با رفتن به سمت باجه شماره٢ این بانک، از کارمند می‌خواهد که پول‌های پشت پیشخوان را به او تحویل بدهد. این کارمند نیز با توجه به آموزش‌هایی که از قبل دیده بود، تمام پول‌ها را روی پیشخوان می‌ریزد.

قاضی حیدری گفت:سارق، در اقدامی عجیب، در حالی که پول‌ها را بغل می‌زند، به سمت در بانک فرار Escape می‌کند. در این میان، چند شهروند نیز به دنبالش می‌دوند و ‌مقداری از پول‌ها روی زمین می‌ریزد.

وی با اشاره به فرار متهم با یک موتورسیکلت که خلاف جهت خیابان حرکت می‌کرد بیان کرد: به گفته مسئولان بانک، حین سرقت، آن‌ها آژیر خطر را به صدا درآورده‌ و بلافاصله موضوع را به پلیس گزارش داده‌اند.

معاون دادستان مشهد با بیان اینکه تحقیقات درباره رعایت بسته حفاظتی ارائه‌‌شده به بانک‌ها آغاز شده است‌‌‌‌ خاطرنشان کرد: نبود نگهبان ثابت و استفاده از نگهبان دوره‌ای یکی از مهم‌ترین اشکالات موجود در این بانک بوده است.

وی ادامه داد: مسئولان این بانک مدعی شدند که با توجه به قرار گرفتن این شعبه در پشت ایستگاه قطارشهری و احتمال بروز هر گونه حادثه‌، پیش‌تر تقاضای استفاده از نگهبان روزانه را داده‌اند که این هم در دست بررسی است.

قاضی حیدری با انتقاد از وجود برخی سازه‌های شهری در مقابل اماکن دولتی که قدرت مانور را می‌گیرد بیان کرد: سؤال اینجاست که اگر به جای این بانک دولتی یک بانک یا مؤسسه خصوصی در آنجا بود، با توجه به خطرات احتمالی و بروز هر‌گونه حادثه‌ای، با شرکت قطار شهری برای جابه‌جایی ایستگاه وارد مذاکره نمی‌شدند؟

معاون دادستان مشهد با اشاره به اینکه خوشبختانه در پی این حادثه به هیچ‌یک از شهروندان و کارکنان بانک آسیبی وارد نشده است گفت: تحقیقات دراین‌باره آغاز شده است و تا رسیدن به نتیجه نهایی و دستگیری سارق ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

محمدجواد ابوعطا

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پرواز اولین هلیکوپتر جستجوگر بر فراز رشته کوه های دنا +فیلم و عکس

زنی که در زندان مرد شد! +عکس

آغاز عملیات جستجو هواپیما تهران - یاسوج در روز دوم + فیلم و عکس

زندگی عجیب داماد سرخانه عروس تهرانی که شهردار شد + عکس

تجاوز وحشیانه به زینب 7 ساله / علی فیلم های مستهجن تماشا می کرد و ..!

عاقبت شوم صدف طاهریان بعد از خروج از کشور و..! +عکس

دستگیری زنی که داماد شد! + عکس

صحنه‌ هوایی از مسیر پروازی هواپیمای تهران - یاسوج روی دنا + فیلم

دختر 19 ساله قاتلانش را معرفی کرد و ..! + عکس

تلگرام کاپیتان فولاد پس از سقوط هواپیما آنلاین شد!؟

زن دوستم دست از سرم برنمی داشت و مدام مرا به خانه اش می برد! + عکس

کنده شدن موی های بلند زن جوان او را به کشتن داد + عکس

وقتی از شوهر 48 ساله ام باردار شدم تازه فهمیدم زن سوم هستم و ..! / 13 ساله بودم که مادر شدم

گفت و گو با خانواده های مسافران هواپیمای تهران - یاسوج / دخترم را بوسیدم و راهی بهشت کردم + عکس

آخرین درخواست خلبان فولاد از برج مراقبت فرودگاه یاسوج / امید به زنده ماندن مسافران

این مسافر تنها بازمانده هواپیمای مرگ است/گفت و گو با مردی که باور ندارد..!

کدخبر: 358907 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟