لنج تجاری در آب های بوشهر غرق شد

قاسم قائدی مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر از غرق شدن یک لنج تجاری در آب های خلیج فارس خبر داد و گفت: یک فروند لنج تجاری صبح امروز به سبب بارش باران همراه با طوفان و رعد و برق در 15 مایلی نیروگاه اتمی بوشهر دچار حادثه Incident و در دریا غرق شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر افزود: امدادگران بوشهری برای کمک به ملوانان و سرنشینان لنج غرق شده به منطقه حادثه اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به بارش شدید باران در استان بوشهر اظهار داشت: بارش باران همراه با رعد و برق و باد شدید از روز گذشته در استان بوشهر آغاز و بامداد امروز به اوج خود رسید.

قائدی میزان بارش باران در بوشهر را 58 میلی‌متر عنوان کرد و افزود: بارش شدید باران سبب آبگرفتگی معابر در شهر بوشهر و برخی شهرستان‌ها شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر از تعطیلی مدارس شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در نوبت صبح خبر داد و اضافه کرد: تعطیلی مدارس در شهرستان دشتستان بر اساس تمهیدات مسئولان این شهرستان است.

قائدی تصریح کرد: بر اثر بارش باران و گل آلود شدن آب تصفیه‌خانه بوشیگان در شهرستان کازرون استان فارس بخشی از منابع تامین کننده آب آشامیدنی استان بوشهر از مدار خارج شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 330101 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟