اعزام 21 فروند بالگرد به مناطق زلزله زده غرب کشور/ آمادگی 8 استان جهت کمک‌رسانی به زلزله زدگان + فیلم
حجم ویدیو: 21.84M | مدت زمان ویدیو: 00:03:13

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، بهنام سعیدی سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور اظهار کرد: 3 فروند هواپیما و 21 فروند بالگرد جهت امدادرسانی و جا به جایی مجروحان زلزله غرب کشور اختصاص داده شده است.
وی افزود: در حال حاضر 140 دستگاه آمبولانس و 3 دستگاه اتوبوس آمبولانس خدمات درمانی لازم را به مصدومان و زلزله‌زدگان ارائه می‌دهند.
سعیدی گفت:‌نیروهای امدادی علاوه بر استان کرمانشاه، از استان‌های معین در منطقه زلزله‌زده بلافاصله به محل حادثه Incident آمده و حاضرند.
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه نیروهای امدادی علاوه بر استان کرمانشاه از سایر استان‌‌های معین در منطقه زلزله زده سریعا به محل حادثه اعزام شدند، افزود: تاکنون هموطنان همکاری خوبی را با نیروهای امدادی در جهت کمک‌رسانی به زلزله زدگان داشتند و همچنین از مردم می‌خواهیم صبور باشند و به شایعات توجه نکنند.
سعیدی در پایان با اشاره به آمادگی و همکاری 8 استان کشور تصریح کرد: استان‌های کردستان، ایلام، همدان، لرستان،کرمانشاه، خوزستان، مرکزی و آذربایجان شرقی برای کمک رسانی به زلزله زدگان اعلام آمادگی کردند و بر همین اساس مقرر شد با همکاری این استان‌ها وسایل مورد نیاز زلزله‌زدگان تهیه و تامین شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 327183 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟