مصطفی موسوی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان در کمیسیون حمل و نقل جاده ای استان از افزایش آمار تصادفات جاده ای طی شش ماهه نخست سال جاری به نسبت مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: عامل 99 درصد از تصادفات جاده ای خودروها، خستگی، خواب‌آلودگی و سرعت بالا است.
وی با اشاره به محورهای پرتصادف استان تصریح کرد: معمولاً تصادفات جاده‌ای در تمام محورهای سطح استان رخ می‌دهد و اینگونه نیست که در جاده‌های با تردد کمتر، حوادث Accidents کمتری رخ دهد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، ضمن تشریح علل وقوع تصادفات جاده‌ای در کرمان، به نقش اساسی عامل انسانی در تصادفات جاده ای اشاره کرد و یادآور شد: تردد خودروهای سواری حامل سوخت قاچاق Contraband و خودروهای حامل اتباع بیگانه غیرمجاز یک مشکل اساسی در استان کرمان در بحث تصادفات است.
موسوی با تاکید براینکه در حال حاضر چندین فقره از تصادفات فوتی در استان مربوط به خودروهای حامل سوخت قاچاق و اتباع بیگانه غیرمجاز است، خاطر نشان کرد: سرعت بالای خودروهای حامل سوخت قاچاق و اتباع بیگانه، این حوادث را در پی داشته است. این خودروهای سواری حامل سوخت قاچاق به منظور گرفتار نشدن در دام پلیس Police بدون هیچ توقفی در مسیر برای استراحت، شبانه حرکت می‌کنند که این وضعیت سبب وقوع حوادث و تصادف Crash برای این خودروها به دلیل سرعت بالا، خستگی و خواب‌آلودگی می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 316904 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟