مقصود حق‌شناس مسئول روابط عمومی آتش‌نشانی اهواز بیان داشت: ساعاتی پیش هنگامی که یک خودرو سواری در حال سوخت‌گیری بود، ناگهان دچار حریق شد و این امر باعث ریخته شدن بنزین فراوانی به کف جایگاه عرضه سوخت می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در حین این آتش‌سوزی، یک تانکر حمل بنزین نیز در محل حضور داشت که اگر بنزین به آن می‌رسید قطعاً یک حادثه Incident بزرگ و آتش‌سوزی عظیم را شاهد بودیم که خوشبختانه با سرعت عمل مأموران آتش‌نشانی، آتش به تانکر حمل سوخت نرسید و حادثه به خیر گذشت.

حق‌شناس اظهار داشت: راننده خودروی پراید که در حین سوختگیری دچار حریق شد از شدت ترس، خودرو را رها کرده و از محل متواری می‌شود. تانکر حمل سوخت نیز که در حال تخلیه بنزین به جایگاه سوخت بود، قصد خروج از محل بنزین را داشت که باعث سرریز شدن بنزین به کف جایگاه می‌شود.

مسئول روابط عمومی آتش‌نشانی اهواز خاطرنشان کرد: متأسفانه در این حادثه، 2 نفر از کارکنان جایگاه عرضه سوخت دچار مصدومیت شده و به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام مسئول اذعان داشت: این حادثه ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه صورت گرفت و 3 دقیقه بعد مأموران آتش‌نشانی به محل حادثه رسیدند و با اقدامات خود مانع از گسترش آتش‌سوزی شدند. همچنین با مسئولان شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی استان خوزستان تماس گرفت شد که تانکری برای انتقال بنزین باقی ‌مانده در جایگاه به محل دیگری به محل اعزام کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 310627 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟