به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، از میلیون‌ها نفر از مردم ایالت فلوریدای آمریکا خواسته شده برای حفظ جانشان از خطرات توفان سهمگین «ایرما»، این ایالت را ترک کنند. این در حالیست که با نزدیک شدن این توفان درجه پنج به فلوریدا، شمار دیگری نیز داوطلبانه در حال خروج از این ایالت هستند.
ایرما پس از اینکه موجی از ویرانی و تخریب در منطقه‌ی کارائیب به جای گذاشت در روز جمعه به درجه 4 کاهش یافت. اما در روز شنبه تحت تاثیر آب‌های گرم دریا و شرایط جوی با قدرت بیشتری به کوبا رسید و حالا به سوی شمال در حرکت است.
پس از اعلام دستور تخلیه، بزرگراه‌های فلوریدا به سرعت به دلیل تلاش مردم برای فرار Escape از مسیر توفان از شدت ترافیک قفل شدند.
«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا، در یک سخنرانی تلویزیونی گفت: «این توفان توان تخریبی تاریخی دارد. من از تمام کسانی که در مسیر توفان هستند می‌خواهم هوشیار باشند و به توصیه‌های مقامات و دولت توجه کنند. هیچ چیز مهم تر از سلامت و امنیت مردم ما نیست».
شهردار «میامی بیچ» نیز در تایید سخنان ترامپ Trump گفت: «ما نمی‌توانیم به مردم کمک کنیم یا آنها را نجات دهیم. از مردم می‌خواهیم میامی‌بیچ را ترک کنند». منطقه «پام بیچ» در فلوریدا نیز از ساعت 3 بعد از ظهر شنبه (به وقت محلی) پیش از رسیدن بادهای توفانی منع رفت و آمد اعلام خواهد کرد.
پیش‌بینی می‌شود بخش‌هایی از فلوریدا پس از اینکه توفان ایرما این ایالت را ترک کند همچنان با قطعی برق روبرو باشند. ایرما دو برابر توفان «اندرو» که در سال 1992 این ایالت را ویران کرد مخرب است. اندورو در آن زمان خسارتی برابر با 35 میلیون دلار به جایی گذاشت. اما امروز توفانی با قدرت اندرو می‌تواند خسارتی معادل 100 میلیارد دلار ایجاد کند.
توفان سهمگین ایرما که تاکنون جان 21 نفر را گرفته و زندگی 1.2 میلیون نفر را تحت تاثیر قرار داده به زودی بر فلوریدای آفتابی سایه می‌اندازد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید:

اقدام وقیحانه زن مطلقه در کنار مردان کثیف/ پشیمانم

ماجرای عجیب ورود 2 غاز به اتاق بازپرسی / بازپرس وحشت کرد!

زن شیک پوش دختران زیبا را شناسایی می کرد تا مدلینگ شوند/عکس های دختران آنها را به قهقرا کشاند

استخدام مارمولک به جای پلیس / این حیوان مراسم سوگند هم داشت

رسوایی یک زن در محیط کار زیر سر چه کسی بود؟/همه می گفتند فهیمه با کارفرما دوستی دارد!

اقدام زشت خواهر شوهر که غوغا به پا کرد

شیرین با دوست علی سرو سری داشت /دختر وقتی جلوی در رفت صحنه وحشتناکی دید!

اقدام زشت یک مرد در خودروهای بوشهر ی ها

وقتی برای مادرم خواستگار آمد دیوانه شدم/آن مرد وعده های عجیبی داده بود

دسیسه زشت 23 اعدامی پشت میله های زندان چه بود؟!

پلیس یک دزد را به آتش کشید+ فیلم

جزئیات حمله تکفیری ها به روحانی کاروان حجاج +عکس

فوری / زلزله نسبتا شدید در استان بوشهر

شاخ به شاخ شدن مرگبار با ماشین پلیس /در تویسرکان رخ داد +عکس 2 ماشین مچاله

کدخبر: 303233 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟