علی عسکری شامگاه پنجشنبه با بیان اینکه سه حادثه Incident در کمتر از یک ساعت رخ داد افزود: دختر بچه هشت ساله که امروز به علت دعای عرفه به همراه خانواده خود به کوههای مسجد صاحب الزمان (عج) مراجعه نموده بود به علت بی احتیاطی از کوه سقوط Fall کرد و ضربه مهلک به سر موجب شد که در بیمارستان جان به جان آفرین تسلیم کند. 
وی تصریح کرد: پس از وقوع حادثه تیم های عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان به سرعت در محل حادثه حضور یافتند و کودک مصدوم را به پایین کوه انتقال دادند و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد. 
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان گفت: عصر امروز یک پسر بچه پنج ساله نیز که به همراه خانواده به کوه های مسجد صاحب الزمان (عج) رفته بود دچار سانحه شد و از کوه سقوط کرد و توسط تیم امداد و نجات سازمان آتش نشانی که به سرعت به پایین کوه منتقل و پس از انجام اقدامات اولیه تحویل عوامل اورژانس شد. 
وی افزود: حال این کودک مساعد گزارش شده است. 
عسکری اضافه کرد: پس از آن یک پسر چهارده ساله نیز عصر امروز از کوه سقوط کرد و تیم های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان در کوتاهترین زمان ممکن در محل حادثه حضور یافتند و ضمن انجام عملیات نجات، مصدوم را به پایین کوه انتقال دادند. 
وی با بیان اینکه حال این کودک نیز خوب است گفت: مصدوم به وسیله عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 300526 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟